متن آهنگ | متن موزیک | تکست آهنگ

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۱ ق.ظ

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده


متن آهنگ ناصر صدر به نام فاصله

دانلود آهنگ ناصر صدر به نام فاصله - دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر بنام فاصله

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام فاصله


دانلود آهنگ ناصر صدر به نام فاصله



دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128



متن آهنگ جدید ناصر صدر بنام فاصله :

♫♫♫

هنوزم من مثل گذشته ها عاشقم

آره من هنوز همون آدم ثابقم

همینه حرف آخرم نمیشه از تو بگذرم

هر روزی که میگذره از روز قبل تنهاترم

تا رسیدم بهت تو ازم دور شدی

من میمردم برات که تو مغرور شدی

هرچی خواستم نشد با تو کنار بیام

دیگه دلتو زده این فدا کاریام

اگه خیلی فاصله دارم ازت

دلم هنوزم تو رو میخواد فقط

شدی همه دار و ندار دلم

بیا بی تو خسته از این فاصله م

♫♫♫

نمیدونی من به رویای تو دلخوشم

نمی تونم لحظه ای بی خیال تو شم

شاید واسه ی تو راحته دل کندن یه عادته

من بپات موندم ولی همه میگن حماقته

هرجا که رفتی من پا به پات اومدم

بخاطر تو با دنیا به هم زدم

من واسه داشتنت گذشتم از همه

نگو این تنهایی بعد تو حقمه

اگه خیلی فاصله دارم ازت

دلم هنوزم تو رو میخواد فقط

شدی همه دار و ندار دلم

بیا بی تو خسته از این فاصله م

♫♫♫



========================

..:: کانال موزیک پدیده کلیک کنید ::..
































دانلود آهنگ ناصر صدر به نام فاصله - دانلود آهنگ جدید

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-ناصر-صدر-به-نام-فاصله/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام فاصلهDownload New Song By Naser Sadr Called Faseleh.

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر بنام فاصله - پاپ موزیک

pop-music.ir/دانلود-آهنگ-جدید-ناصر-صدر-بنام-فاصله
Translate this page
2 days ago - دانلود آهنگ جدید ناصر صدر بنام فاصله با بالاترین کیفیت + متن آهنگ Download New Music Naser Sadr - Faseleh ترانه : مجید احمدی , تنظیم : مهدی ...

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام فاصله

https://www.taktaraneh7.net/.../دانلود-آهنگ-جدید-ناصر-صدر-به-نام-...
Translate this page
دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام فاصله دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۳۲۰ MP3 Naser Sadr - Faseleh دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۱۲۸ MP3 Naser Sadr ...

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام فاصله | طرفداری

https://www.tarafdari.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-ناصر-صدر-به-نام-فا...
Translate this page
1 day ago - دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام فاصله ( ترانه : مجید احمدی / ملودی و تنظیم : مهدی بابایی / گیتار : مجتبی تقی پور ) ( میکس و مسترینگ : مهدی ...

دانلود آهنگ ناصر صدر به نام فاصله - دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

mymanotomusic.com/naser-sadr-faseleh/
Translate this page
دانلود آهنگ ناصر صدر به نام فاصله-متن آهنگ فاصله ناصر صدر-دانلود فول آرشیو ناصر صدر-دانلود آهنگ فاصله از ناصر صدر با دو کیفیت 320 و 128.

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام فاصله - دانلود آهنگ جدید

https://iranjavanmusic.com/دانلود-آهنگ-جدید-ناصر-صدر-به-نام-فا...
Translate this page
2 days ago - دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام فاصله ، دانلود آهنگ فاصله ناصر صدر ، فاصله از ناصر صدر ، دانلود اهنگ فاصله ناصر صدر ، دانلود آهنگ جدید ایرانی.

دانلود آهنگ ناصر صدر به نام فاصله - دانلود آهنگ جدید

canalmusic.ir/دانلود-آهنگ-ناصر-صدر-به-نام-فاصله.html
Translate this page
دانلود آهنگ جدید ناصر صدر - فاصله با بالاترین کیفیت دانلود آهنگ فاصله | ناصر صدر با لینک مستقیم هنوزم من مثل گذشته ها عاشقم آره من هنوز همون آدم سابقم همنی.

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام فاصله با بالاترین کیفیت و متن آهنگ

https://reetm.ir › آهنگ هاپاپناصر صدر
Translate this page
2 days ago - آهنگ جدید ناصر صدر به اسم فاصله منتشر شد، این آهنگ هم اکنون در دسترس شماست و شما می توانید این موزیک زیبا رو بصورت رایگان از رسانه ریتم ...

دانلود آهنگ ناصر صدر به نام فاصله - دانلود آهنگ جدید

rozmusic.com/ناصر-صدر-فاصله.html
Translate this page
2 days ago - دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام فاصله Download New Music Naser Sadr - Fasele.

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر بنام فاصله

https://mytehranmusic.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-ناصر-صدر-بنام-فا...
Translate this page
دانلود آهنگ جدید ناصر صدر بنام فاصله,Download New Music Naser Sadr - Faseleh,ناصر صدر فاصله,دانلود آهنگ جدید ناصر صدر, دانلود آهنگ جدید ناصر صدر بنام ...
فرا دانلود | دانلود فیلم و آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید , دانلود سریال , دانلود انیمیشن , نرم افزار و بازی , دانلود با لینک مستقیم
دانلود فیلم جدید, دانلود سریال ایرانی و خارجی جدید, دانلود انیمیشن, دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید, دانلود نرم افزار و بازی, دانلود با لینک مستقیم

ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید