متن آهنگ | متن موزیک | تکست آهنگ

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۷ ب.ظ

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

فال 4 آبان 95

فال روزانه سه شنبه 4 آبان 1395

فال امروز سه شنبه 4 آبان 95

فال روزانه سه شنبه 4 آبان 95 | فال و طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال و طالع بینی روزانه سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵

فال روزانه سه شنبه ۴ آبان ۹۵
فال روزانه سه شنبه ۴ آبان ۹۵,فال فردا ۴ آبان ۹۵ ,فال ۴ آبان ۹۵,فال روزانه ۴ آبان ۹۵,فال روزانه ۹۵/۸/۴,فال ۴ آبان ۱۳۹۵,

طالع بینی روزانه سه شنبه ۴ آبان ۹۵,فال روزانه ۴ آبان ۹۵,فال امروز سه شنبه ۴ آبان ۹۵ ,فال روزانه ماه تولد ۴ آبان ۹۵,

فال روز ۴ آبان ۹۵,فال روز ۹۵/۸/۴,فال ۹۵/۸/۴,طالع بینی,فال روز ۴ آبان ۹۵,فال روز سه شنبه ۹۵/۸/۴,

فال روزانه سه شنبه 4 آبان 95

فال روزانه سه شنبه ۴ آبان ۹۵

فروردین :

شما امروز احساس می کنید مسائل جدید و مبهمی در مورد زندگی تان وجود دارد که هنوز از وجودش خبر ندارید. ولی هرچقدر بیشتر برای کشف کردن آن تلاش می کنید کمتر به جواب می رسید. اگر صبور نیستید، هرگز نمی توانید هیچ رازی در مورد این جهان را کشف کنید. باوجود این اگر استقامت و پایداری داشته باشید همه چیز عوض شده و حقایق زیادی برایتان آشکار می شود.

اردیبهشت :

شما امروز تحت فشار قرار می گیرید که مسئولیت های بیشتری را در خانه، خانواده و یا محل کار قبول کنید، اما روبرو شدن با این مسئولیت ها و وظایف سرشار از استرس و نگرانی است. شما حتی حق شکست خوردن ندارید! اطرافیان از شما می خواهند از جایتان بلند شوید و راهنمایی آنها را به عهده گرفته و انبوه مشکلاتی که آنها ایجاد کرده اند را با کمک خودشان از بین ببرید. باوجود اینکه درهای شانس کم کم در حال بسته شدن است، اما هنوز فرصت کافی برای عوض کردن اوضاع دارید.

خرداد :

امروز شما دوست دارید که تنها باشید، به خصوص اگر کسی که شما می شناسیدش بخواهد به شما نزدیک شده و با شما کار کند. شما همکاری کردن با دیگران را دوست دارید، ولی اکنون به تنهایی بیشتر نیاز دارید. اگر درست برنامه ریزی کنید می توانید هر دو اینها را با هم داشته باشید. از شرکت کردن در جمع دیگران هراس نداشته باشید، فقط اگر مرزهایی برای خودتان تعیین کنید می توانید در خلوت خود نیز در رویاهاتان غوطه ور شوید.

تیر :

حتی اگر فکر کنید که دنیای شما در حال آرام شدن و سر و سامان گرفتن است، اما می دانید  که هنوز کارهای زیادی دارید که باید در طی ماه آینده انجام دهید. ممکن است احساس کنید که یک ماجراجویی عالی برای شما می تواند تسکینی برای کارسخت و جزییات بی پایان باشد. فراوانی کار شما می تواند مقداری برایتان خسته کننده باشد، اما بهتر است که در مقطعی از زمان کار خود را سر فرصت انجام دهید نه اینکه برای رسیدن به خط پایان عجله کنید!

مرداد :

شما برای تمام کردن یک پروژه که بارها و بارها آن را به تاخیر انداخته بودید، تحت فشار قرار گفته اید. امروز همه بهانه هایتان تمام شده است!! ولی این دلیل نمی شوید که بپرید و این کار را انجام دهید! گاهی اوقات طفره رفتن از یک کار به خاطر اهداف دیگر صورت می گیرد. اما حالا اینگونه نیست؛ شما فقط دلتان می خواهد یک بار دیگر این پروژه را از برنامه کاریتان حذف کنید!

شهریور :

امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می کنند، برای اینکه شما واقعا نمی دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده های همیشگی شما! راههای پیچیده ای را بهتان پیشنهاد می کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی  دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید.

مهر :

وجود ماه جدید در نشانه شما می‌تواند نشانه جدایی مفید و خوب شما از گذشته‌تان باشد. شما آماده قدم برداشتن برای اهداف جدید خود می‌باشید، ولی اول باید مطمئن شوید به اندازه کافی آرزوهای خود را روشن و واضح بیان کرده‌اید که بتوانید تاثیری که می‌خواهید روی دیگران بگذارید. تمرکز کردن روی هدفتان شما را در مسیری که لازم است قرار می‌دهد، اما فقط شور و هیجان داشتن کافی نیست. شما باید استقامت و مداومت هم داشته باشید.

آبان :

شما معمولاً فرد راز نگه داری هستید، اما حالا در شرایط اضطراری و خاصی قرار گرفته‌اید که می‌تواند منشأ مشکلات شود. شما می‌خواهید چیزهایی که می‌دانید را به یک نفر بگویید، چرا که اعتقاد دارید این حرف‌ها بهش کمک می‌کند. اما اگر شما بند را آب بدهید برخلاف قول خود عمل کرده‌اید. متاسفانه شما چه این راز فاش کنید و چه فاش نکنید باز هم در شرایط برزخی قرار می‌گیرید. بنابراین تصمیم نهایی خود را تا صبح چهارشنبه که ماه وارد نشانه‌تان می‌شود به تعویق بیندازید.

آذر :

حتی اگر برنامه ریزی‌های اجتماعی شما خیلی امیدوار کننده به نظر می‌رسد، حالا که ماه جدید بر یازدهمین خانه تان یعنی خانه دوستان تاکید دارد، شما برای موفق شدن در مراحل بعدی نیاز به انرژی و توانایی‌های بیشتری دارید. برای اوقات خود با افراد هم فکر برنامه ریزی کنید. این کار را حتماً انجام دهید و به تعویق نیاندازید، چراکه مطرح کردن رویاها و اهداف بلند مدت‌تان با آنها به نفع خودتان خواهد بود.فال روزانه سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵

دی :

ماه جدید در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی واقع شده است و بر چیزهایی که در گذشته برای تان مهم بودند تاکید دارد و این موضوع می‌تواند به نفع شما باشد. لازم نیست حتماً بیشتر از قبل کار کنید. به شغل خود مثل یک مبادله نگاه کنید. فقط زمانی می‌توانید مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید که قبلش نظرات مخالف و موافق برای قبول کردن یک تعهد جدید را بررسی و سبک سنگین کرده باشید.

بهمن :

الان وقت این رسیده که به منظور بسط دادن به افکار خود و همچنین تجربه کردن ایده‌های نو و خلاقانه راه‌های جدید را هم امتحان کنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در یک رشته آموزشی جدید ثبت نام کنید، تحقیق کردن در مورد آموزشگاه‌ها و برنامه‌هایشان در تصمیم گیری بهتان کمک می‌کند. اما خودتان را به رشته‌هایی که به شغلتان مربوط هستند محدود نکنید؛ هم اکنون زمان شکستن محدودیت‌ها و انجام دادن کاری کاملاً متفاوت است.

اسفند :

تازگیها بیش از پیش دوست دارید که با مجموعه مشکلات بیرونی پیش رفته و همراه شوید، بخصوص اگر این مشکلات خارج از کنترل شما باشند. اما حالا که واقعیت کم کم به ذهن شما رخنه می کند نگرانی اندک شما تبدیل به ناامیدی محض می شود. متاسفانه این شرایط از آنچه شما انتظار دارید بدتر است. و خوشبختانه به احتمال زیاد شرایط آنقدر که شما فکر می کردید بد نیست! پس قدمهایی حساب شده بردارید تا بتوانید دوباره در مسیر درست قرار بگیرید. اما حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید، وگرنه اوضاع از اینی که هست بدتر می شود.




فال روزانه 4 آبان 1395 طالع بینی امروز سه شنبه 4 آبان 95 - ...

mepatogh.ir › سرگرمی › فال
رتبه: ۴ - ‏۷۲۰ رأی
فال روزانه 4 آبان 1395 طالع بینی امروز سه شنبه 4 آبان 95 فال روزانه روز تولد برای متولدین تمام ماه های سال ، در ادامه فال خود را مطالعه نمایید •◊•◊•

فال روزانه دوشنبه 3 آبان 95 فال روز تولد امروز 3 آبان 1395 - ...

namakstan.ir › فال روزانه
فال روزانه دوشنبه 3 آبان 95 فال روز تولد امروز 3 آبان 1395 نمکستان » برای مشاهده ی فال روزانه روز تولد خود ... نسترن; پنج شنبه , 4 شهریور ... محدثه; سه شنبه , 29 تیر.

فال امروز شما دوشنبه 3 آبان 95،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد ...

www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/falroozaneh.html
فال,فال تاروت,فال چینی,فال ازدواج,فال عشق,فال عطسه,فال رنگها فال,فال امروز,فال روزانه,فال روز,فال ... فروردین, اردیبهشت, خرداد, تیر, مرداد, شهریور, مهر, آبان, آذر, دی, بهمن, اسفند. روز: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ..... فال روزانه - فال امروز شما شنبه 1 آبان 1395 فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال ..... فال امروز شما سه شنبه 18 بهمن 90 آکا.

فال روزانه سه شنبه 4 آبان 95 | فال و طالع بینی | فال حافظ | ...

faradl.com/2016/10/24/فال-روزانه-سه-شنبه-4-آبان-95/
۳ ساعت پیش - فال و طالع بینی روزانه سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵. فال روزانه سه شنبه ۴ آبان ۹۵ فال روزانه سه شنبه ۴ آبان ۹۵,فال فردا ۴ آبان ۹۵ ,فال ۴ آبان ۹۵,فال روزانه ۴ ...

فال روزانه سه شنبه 4 آبان 1395 - سیمرغ

seemorgh.com › سرگرمی › فال › فال روزانه
۲ ساعت پیش - فال روزانه فروردین ماه: کارهای عادی روزمره امروز به نظرتان خسته کننده نیستند، چون باعث شده اند ... فال روز سه شنبه 4 آبان - 25 اکتبر برای امروز شما ...

فال روز سه شنبه 4 آبان 1395 - بلاگ زوناشاپ

blog.zonashop.ir/post/1293/فال-سه-شنبه-4-آبان-95.html
۱۹ ساعت پیش - فال روزانه سه شنبه 4 آبان 1395 , فال فردا 4 آبان 95 , فال 4 آبان 95 , فال روزانه 4 آبان 95 , فال روزانه 95/8/4 , فال 4 آبان 1395 , طالع بینی روزانه سه ...

فال روزانه - بیتوته

www.beytoote.com/daily-horoscope/
عکس نوشته های کاریکاتوری (مجید خسروانجم ) -4 ... تصاویر جذاب و دیدنی روز - یکشنبه 2 آبان 95 ... فال روزانه - دوشنبه 03 آبان 1395 ... فال روز متولدین آبان: ماه دوباره به نشانه شما بازگشته است و احساسات شما را تشدید می کند. ..... پیشنهاد روزنامه جمهوری اسلامی به رئیس‌جمهور: هر ۳ فردمعرفی شده برای تصدی سه وزارتخانه را عوض کنید ...

فال روزانه | فال امروز | فال روز تولد - نمناک

namnak.com/t101-فال-روزانه
رتبه: ۴ - ‏۱٬۴۱۵ نقد
برای آگاه شدن از اتفاقات مهمی پیش روی خودتان در روز شنبه 1 آبان ماه 1395 فال روزانه ... برای آگاهی از وقایع مهم پیش روی خودتان در روز سه شنبه 27 مهر ماه 1395 فال روزانه ...

فال روزانه | Daily Omen | فال امروز - پرشین فال

www.persianfal.com/fal-rooz.html
فال روزانه,فال تاروت,فال حافظ,فال پاسور,طالع بینی هندی,چینی,مصری,فال انبیا,تعبیر خواب,بیوریتم و .... ... امروز بعدازظهر روز دو شنبه سوم آبان 95 - ساعت :.

فـال روزانـه - Daily Omen - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/20915/فـال-روزانـه-daily-omen
فال روزانه دوشنبه 3 آبان 1395 ... دوست عزیزی که 3 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! با وجود این که ..... 4. 6. همش دروغه فقط یه سرگرمیه بهتره خودتون رو وابسته فال و خرافات نکنید. .... مثلا شما چیزی که می خواهد اتفاق بیافتددو سه روز بعد اتفاق می افتد.

فال متولد روز 1363/8/6 برای امروز شنبه 1 آبان 1395 - جس جو

www.jasjoo.com/entertainment/birth-horoscope/1363/8/6
در این بخش از جس جو شما میتوانید فال روز تولد خود را با توجه به روز و ماه و سال تولد خود بیابید و مطالعه کنید.فال متولد روز 1363/8/6 برای امروز شنبه 1 آبان 1395.

میهن فال | مرجع سرگرمی و فال و طالع بینی

www.mihanfal.com/
فال روزانه متولدین فروردین اگر شما درباره افکارتان صحبت نکنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای ... فال روزانه شنبه 1 آبان 1395 ... اس ام اس فلسفی و آموزنده مهر 95 .... حدیث امروز: سه کاری که شوهر باید برای رابطه بهتر با همسرش انجام دهد.

طالع بینی روز سه شنبه 4 آبان 95 - دهکده آفتاب

dehkadeaftab.ir/طالع-بینی-روز-سه-شنبه-4-آبان-95.html
۳ ساعت پیش - فال روزانه دوشنبه 3 آبان 95 فال روز تولد امروز 3 آبان 1395 نمکستان » برای مشاهده ی فال روزانه روز تولد خود ، در ادامه این مطلب با ما همراه ... نسترن; پنج ...

طالع بینی سه شنبه 4 آبان 95 - دهکده آفتاب

dehkadeaftab.ir/طالع-بینی-سه-شنبه-4-آبان-95.html
۵ ساعت پیش - فال امروز شما دوشنبه 3 آبان 95،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد - آکاایران www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/falroozaneh.html Translate this ...

فال روزانه 4 آبان 95 - سه شنبه - وهاران

www.vaharan.ir › فال و طالع بینی
فال روز 4 آبان 95,فال روزانه 4 آبان 95,فال امروز 4 آبان 95,فال روز سه شنبه 4 آبان 95,فال روزانه سه شنبه 4 آبان 95,فال امروز سه شنبه 4 آبان 95,فال روز 4 آبان.

فال روزانه سه‌شنبه 4 آبان 95 - کلبه نیوز

www.kolbenews.ir/post/2077/فال-روز-سه-شنبه-4-آبان-1395.html
۵ ساعت پیش - فال روزانه سه‌شنبه 4 آبان 1395, فال فردا 4 آبان 95 ,فال 4 آبان 95,فال روزانه 4 آبان 95,فال روزانه 95/8/4,فال 4 آبان 1395,طالع بینی…,فال روزانه ...

فال سه شنبه 4 آبان 1 . فال امروز شما دوشنبه 3 آبان 95،فال ...

harryp-blog.rozblog.com/post/666/فال-سه-شنبه-4-آبان.html
۳ ساعت پیش - فال روزانه سه شنبه 4 آبان 1395 , فال فردا 4 آبان 95 , فال 4 آبان 95 , فال روزانه 4 آبان 95 , فال روزانه 95/8/4 , فال 4 آبان 1395 , طالع بینی روزانه سه .

فال روز سه شنبه 4 آبان 1395 - گزارش - تبلیغات متنی شما

zonashop.rzb.emeg.ir/post556368.html
۱۷ ساعت پیش - فال روزانه سه شنبه 4 آبان 1395 , فال فردا 4 آبان 95 , فال 4 آبان 95 , فال روزانه 4 آبان 95 , فال روزانه 95/8/4 , فال 4 آبان 1395 , طالع بینی روزانه سه ...

Daily Omen -فردا فال روزانه - نیک صالحی

www.niksalehi.com/farda.php
سمبل ماه ماه تولد شما فال روزانه سه شنبه چهارم آبان ماه سال 1395. فال امروز ، فال روز ، فال روزانه. فروردین ... صفحه اول روزنامه‌های 2شنبه صبح خبری نیک صالحی 95/8/3 ...

فال - بانوان ایرانی

banovanirani.ir/category/سرگرمی/فال/
فال امروز سه شنبه ۳ آبان ۹۵ در سایت بانوان ایرانی : فال متولدین فروردین:شما امروز بین ایده های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت های جدیدتان گیر افتاده اید.

فال روزانه سه شنبه 4 آبان 95 فال روز تولد امروز 4 آبان 1395 | ...

www.publiciteledroit.com/فال-روزانه-سه-شنبه-4-آبان-95-فال-روز-تولد-ام/
۱ ساعت پیش - فال روزانه سه شنبه ۴ آبان ۹۵ فال روز تولد امروز ۴ آبان ۱۳۹۵. فال روزانه روز تولد فال روزانه,فال روز,فال روز تولد · نمکستان » برای مشاهده ی فال روزانه روز ...

فال روز شنبه 1 آبان 95 | جدید 95 | عکس,دانلود,فیلم | کبیر ...

kaber.ir/?p=83803
۳ روز پیش - برچسب ها:فال شنبه 1 آبان 95,فال روز شنبه 1 آبان 95, فال روزانه شنبه 1 ... 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, ... تجاوز مرد افغانی به زن ایرانی سه بار متوالی · فالامروز شنبه 24 مهر 95 | فال روزانه + ...

فال امروز سه شنبه 4 آبان 95 - سرگرمی|تفریحی|دانلود|آهنگ|اس ...

funito.ir/tag/فال-امروز-سه-شنبه-4-آبان-95
... شنبه ۴ آبان ۹۵. این نوشته توسط بهزاد در آدرس فال روزانه سه شنبه ۴ آبان ۹۵ توسط وبلاگ فرا دانلود | دانلود فیلم و آهنگ جدید منتشر گردید. فال روزانه سه شنبه ۴ آبان ۹۵ ...

فال روز سه شنبه 27 مهر 95 | فال مهر ماه 1395 | طالع بینی ماه مهر

www.sandughche.ir/فال-روزانه-27-مهر-95-و-طالع-بینی-روز-تولد-سه-شنبه-بیست-و...
۲۶ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فال روزانه 27 مهر 95 و طالع بینی روز تولد سه شنبه بیست و هفت مهر 1395 .... از وقتی که ماه در برج جدی باقی مانده و تا ۱۲ آبان نیز همانجا باقی ‌می‌ماند، ...

فال روزانه - مجله فارسی پرمگ

permag.ir › همه مطالب
فال امروز شنبه 1 آبان 95 | فال روزانه + فال حافظ فال روزانه 1 آبان به همراه فال حافظ با تعبیر فال روزانه و فال حافظ بر اساس ماه تولد مجله فارسی پرمگ : ارائه دقیق ترین ...

فال روز سه شنبه 4 آبان 1395 – ویکی‌بلاگ

wikiblogs.ir/فال-روز-سه-شنبه-4-آبان-1395/
۲ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فال روزانه سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ , فال فردا ۴ آبان ۹۵ , فال ۴ آبان ۹۵ , فال روزانه ۴ آبان ۹۵ , فال روزانه ۹۵/۸/۴ , فال ۴ آبان ۱۳۹۵ , طالع بینی روزانه سه شنبه ۴ ...

فال روزانه سه شنبه 1 تیر 1395 - خبرداغ

khabaredagh.ir/fa/news/667886/فال-روزانه-سه-شنبه-1-تیر-1395
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فال روزانه سه شنبه 1 تیر 1395. ... متولد آبان : با وجود اینکه ممکن است بخواهید که روی وظایف خاصی که لازم است آنها را همین امروز به پایان برسانید متمرکز بمانید، اما از اقبال بد ... فال روزانه جمعه 4 تیر 1395 ... فال روزانه شنبه 1 آبان 95 ...

ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید