متن آهنگ | متن موزیک | تکست آهنگ

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۴۸ ب.ظ

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب - رادیو جوان موزیک - دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید پویا بنام فردای خوب با بالاترین کیفیت و متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید پویا فردای خوب با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب


دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب,دانلود آهنگ پویا,دانلود آهنگ جدید پویا




دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128




متن آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب :



♫♫♫


خوبه که مثل نبض جهانی پایی

خوبه غصه و کار جهانو بیخیالی

خوشحالم وقتی میخندی دنیا میخنده

شادی یعنی تو یعنی رویای آینده

خوشحالم وقتی مثل پروانه آزادی

با من که فکرم دنبالت میره همزادی

فردای خوب من عشق محبوب من میخوامت

این حرفو باید زد من تورو بیش از حد میخوامت

حرف خوش از من و خندش با تو عاشقی برگ برندش با تو

داشتنت من رو به هر چیزی که میخوام میرسونه

فردای خوب من عشق محبوب من میخوامت

این حرفو باید زد من تورو بیش از حد میخوامت

حرف خوش از من و خندش با تو عاشقی برگ برندش با تو


♫♫♫


داشتنت من رو به هر چیزی که میخوام میرسونه

حالی که به من میرسه از تو بی نظیره

دریا طعم آغوش تو تو دل کویره

هر کی غیر از تو هر حسی جز تو مشکوکه

حرفای تازه حتی شعر نو مشکوکه

آرومم با تو مثل وقتی که تو خوابم

تازه از عطر بارونه بعد از مهتابم

فردای خوب من عشق محبوب من میخوامت

این حرفو باید زد من تورو بیش از حد میخوامت

حرف خوش از من و خندش با تو عاشقی برگ برندش با تو

داشتنت من رو به هر چیزی که میخوام میرسونه

فردای خوب من عشق محبوب من میخوامت

این حرفو باید زد من تورو بیش از حد میخوامت

حرف خوش از من و خندش با تو عاشقی برگ برندش با تو

داشتنت من رو به هر چیزی که میخوام میرسونه


♫♫♫


========================

..:: کانال موزیک پدیده کلیک کنید ::..


















دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب - رادیو جوان موزیک - دانلود آهنگ جدید

iranjavanmusic.com/دانلود-آهنگ-جدید-پویا-به-نام-فردای-خوب/
Translate this page
6 hours ago - دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب Download New Music Pouya Called Fardaye Khoob On Iran Javan Music.

دانلود آهنگ جدید پویا فردای خوب با کیفیت 320

www.shirazsong.org/آهنگ-پویا-فردای-خوب/
Translate this page
5 hours ago - دانلود آهنگ جدید پویا فردای خوب با کیفیت 320 , دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب با دو کیفیت 128 و320 همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ.

دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب

myirmusic.com › آرشیوآهنگ های پویا
Translate this page
دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب. دسته بندی : آهنگ های پویا تاریخ : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶. دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب · Download New Song By ...

دانلود آهنگ جدید پویا بنام فردای خوب با بالاترین کیفیت و متن آهنگ

ahang.me/دانلود-آهنگ-جدید-پویا-بنام-فردای-خوب/
Translate this page
3 hours ago - دانلود آهنگ جدید پویا بنام فردای خوب با کیفیت اورجینال | Download New Music By Pouya | Fardaye Khoob | متن آهنگ فردای خوب.

دانلود آهنگ پویا به نام فردای خوب - دانلود موزیک

www.musicirani.ir › بزودی
Translate this page
2 days ago - دانلود آهنگ پویا به نام فردای خوب , دانلود موزیک جدید فردای خوب از پویا را با لینک مستقیم و متن آهنگ و پخش آنلاین در سایت موزیک ایرانی دانلود ...

دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب

www.my98music.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-پویا-به-نام-فردای-خوب/
Translate this page
به نام فردای خوب. دانلود آهنگ جدید پویا · دانلود آهنگ جدید پویا سالکی. به نام درگیره دلت. دانلود آهنگ جدید پویا سالکی · دانلود آهنگ جدید پویان VD. به نام بده قول. دانلود ...

دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب | با لینک مستقیم + متن آهنگ

www.mykingmusic.com › موزیک
Translate this page
دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب , دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ پویا, متن آهنگ فردای خوب از پویا , اهنگ پویا 96.

دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب | بیر صدا

mybir3da.com › آهنگ ایرانی
Translate this page
5 hours ago - دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب Download New Music By Pouya Called Fardaye Khoob.

دانلود آهنگ جدید پویا به نام فردای خوب

hastimusic.ir › به زودی
Translate this page
6 days ago - دانلود آهنگ پویا به نام فردای خوب Download New Music By Pouya Called Fardaye Khoob دانلود آهنگ جدید فردای خوب ، با لینک مستقیم ، پخش ...

دانلود اهنگ جدید پویا بنام فردای خوب - دانلود آهنگ جدید-Nextmusic

nextmusic.ir/دانلود-اهنگ-جدید-پویا-بنام-فردای-خوب
Translate this page
5 hours ago - Biography Pouya Download music Fardaye Khoob From Pouya Download music Pouya Called Fardaye Khoob Download new song Pouya ...
فرا دانلود | دانلود فیلم و آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید , دانلود سریال , دانلود انیمیشن , نرم افزار و بازی , دانلود با لینک مستقیم
دانلود فیلم جدید, دانلود سریال ایرانی و خارجی جدید, دانلود انیمیشن, دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید, دانلود نرم افزار و بازی, دانلود با لینک مستقیم


ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید