متن آهنگ | متن موزیک | تکست آهنگ

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۲ ق.ظ

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

دانلود آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام رفت

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو رفت

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی بنام رفت

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو رفت | دلم من رفت


دانلود آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام رفت





دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128




متن آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی بنام رفت :


♫♫♫


رفت دل من رفت مگه از دست نگاهت میشه در رفت

هست یه نفر هست که میترسه تو رو آخر بده از دست

بارون با تو آروم دل دیوونه بگو می مونی پیش من

آخه دوست دارم عاشقتم رفتی تو قلبم

تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

پس بمون واسم

دوست دارم یه کمی درکم کنی یهو ول نکنی ترکم کنی

آخه من عاشق چشماتم ای کاش واسم ناز کم کنی

تو شدی نیمه ی گمشدم وسط عشق تو گم شدم

دوست دارم بمونی واسه من همیشه از وقتی دیدمت هول شدم


♫♫♫


تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

پس بمون واسم

عشق یعنی چشمات یعنی حسی که نگاه تو به قلبم داد

ای همه دنیام اون نگاه تو آخه بد کاری دستم داد

بارون با تو آروم دل دیوونه بگو میمونی پیش من

آخه دوست دارم عاشقتم رفتی تو قلبم

تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

پس بمون واسم


♫♫♫


========================

..:: کانال موزیک پدیده کلیک کنید ::..























دانلود آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام رفت - رز موزیک

rozmusic.com/مسعود-صادقلو-و-مهدی-حسینی-رفت.html
Translate this page
1 day ago - دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام رفت Download New Music Masoud Sadeghloo & Mehdi Hosseini - Raft.

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو رفت | به موزیک

https://behmusic.com › مسعود صادقلو
Translate this page
Rating: 3.7 - ‎119 votes
1 day ago - دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام رفت همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ | دانلود آهنگ رفت با صدای مسعود صادقلو, مهدی ...

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی بنام رفت - پاپ موزیک

pop-music.ir/مسعود-صادقلو-و-مهدی-حسینی-بنام-رفت
Translate this page
1 day ago - دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی بنام رفت با بالاترین کیفیت + متن آهنگ Download New Music Masoud Sadeghloo & Mehdi ...

دانلود آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام آخر شب

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-مسعود-صادقلو-و-مهدی-حسینی-2/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام آخر شبDownload New Song By Masoud Sadeghloo And Mehdi Hosseini Called ...

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام رفت - 98Music

www.my98music.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-مسعود-صادقلو-و-مهدی-ح-...
Translate this page
تعداد دانلود : 1,570,006. (امتیاز: +1589). دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی. به نام رفت. دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی · دانلود آهنگ جدید مسعود ...

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو رفت | دلم من رفت - شیراز سانگ

www.shirazsong.org/آهنگ-مسعود-صادقلو-رفت/
Translate this page
1 day ago - دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو رفت | دلم من رفت , دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام رفت با دو کیفیت 128 و320 همراه با پخش آنلاین و ...

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو با نام رفت - نسل موزیک

naslemusic.com/دانلود-آهنگ-جدید-مسعود-صادقلو-رفت.html
Translate this page
دانلود آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام رفت با بالاترین کیفیت Download New Music By Masoud Sadeghloo Ft Mehdi Hosseini Called Ra.

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام رفت - موزیک ما

https://www.musicma.ir › موزیک ایرانی
Translate this page
23 hours ago - دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام رفت با ترانه سرایی و آهنگ سازی حمید فریزند به همراه متن آهنگ.

دانلود آهنگ رفت از مسعود صادقلو و مهدی حسینی همراه متن از سایت بهترانه

behtaraneh.ir › آهنگممسعود صادقلو
Translate this page
6 hours ago - دانلود آهنگ رفت از مسعود صادقلو با کیفیت بالا 320 و 128 بدون تبلیغات ازار دهنده بهترانه ... دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی حسینی بنام رفت

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام رفت با دو کیفیت 320 ...

nicmusic.net/1396/02/raft/
Translate this page
1 day ago - رفت دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی Download New Music By Masoud Sadeghlo & Mehdi Hoseini Called Raft دانلود مسعود صادقلو و ...
فرا دانلود | دانلود فیلم و آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید , دانلود سریال , دانلود انیمیشن , نرم افزار و بازی , دانلود با لینک مستقیم
دانلود فیلم جدید, دانلود سریال ایرانی و خارجی جدید, دانلود انیمیشن, دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید, دانلود نرم افزار و بازی, دانلود با لینک مستقیم


ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید