متن آهنگ | متن موزیک | تکست آهنگ

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۱۰ ب.ظ

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

مسعود صادقلو | دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام هوس باز + متن ترانه آهنگ

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام هوس باز با بالاترین کیفیت و متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو هوس باز با لینک مستقیم و پخش آنلاین

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو هوس باز بهترین کیفیت


دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام هوس باز




دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128




متن آهنگ مسعود صادقلو با نام هوس باز :


♫♫♫

 

من قلبمو دادم واسه اون چشمای زیبات
تو رفتی با غریبه ها نشستی هوس باز
من عمرمو دادم واسه اون نگاه گیرات
تو یه بی لیاقتی ندیدی منو نگو نه دست بردار
آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم
دیوونه کی مثل من اینجوری با تو میمونه
دیوونه رد نشو از عشق من
آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات
دیوونه کی مثل من اینجوری قدر میدونه
دیوونه رد نشو از عشق من

عشقم نگم برات بذار میگم برات
اونا یه شب دو شب عاشقتند بعد دیگه وای وای
من مردونه خواستمت نفهمیدی
ای وای


♫♫♫


آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم
دیوونه کی مثل من اینجوری با تو میمونه
دیوونه رد نشو از عشق من
آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات
دیوونه کی مثل من اینجوری قدر میدونه
دیوونه رد نشو از عشق من

آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم
دیوونه کی مثل من اینجوری با تو میمونه
دیوونه رد نشو از عشق من
آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات
دیوونه کی مثل من اینجوری قدر میدونه
دیوونه رد نشو از عشق من

آخه چرا چرا بی لیاقتی چرا
با یه غریبه راحتی چرا
بهش لبخند میزنی


♫♫♫


========================

..:: کانال موزیک پدیده کلیک کنید ::..
















مسعود صادقلو | دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام هوس باز + متن ترانه آهنگ

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-مسعود-صادقلو-به-نام-هوس-باز/
Translate this page
دانلود موزیک جدید | دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام هوس باز Download New Song By Masoud Sadeghloo Called Havas Baz | به همراه متن ترانه آهنگ هوس باز.

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام هوس باز با بالاترین کیفیت و متن ...

https://reetm.ir › آهنگ هاپاپمسعود صادقلو
Translate this page
23 hours ago - آهنگ جدید مسعود صادقلو به اسم هوس باز منتشر شد، این آهنگ هم اکنون در دسترس شماست و شما می توانید این موزیک زیبا رو بصورت رایگان از رسانه ...

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو هوس باز بهترین کیفیت

saba-music.com/2017/01/مسعود-صادقلو-هوس-باز/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو هوس باز بهترین کیفیت باز هم مسعود صادقلو این بار با آهنگ زیبا و فوق العاده هوس باز ، همراه با متن آهنگ.

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو هوس باز با لینک مستقیم و پخش آنلاین

www.jenabmusic.com › آرشیو خوانندگانمسعود صادقلو
Translate this page
دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو هوس باز با لینک مستقیم و پخش آنلاین. Download New Music Masoud Sadeghloo Havas Baaz. از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰.

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام هوس باز - مختلف موزیک

mokhtalefmusic.com › دانلود آهنگ های غمگین
Translate this page
22 hours ago - دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو هوس باز کیفیت 320 و 128 و متن آهنگ من قلبمو دادم واسه اون چشمای زیبات تو رفتی با غریبه ها نشستی هوس باز .

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام هوس باز

iranjavanmusic.com/آهنگ-جدید-مسعود-صادقلو-به-نام-هوس-باز/
Translate this page
23 hours ago - دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام هوس باز Download New Music Masoud Sadegloo Called Havas Baz On Iran Javan Music من قلبمو دادم واسه اون ...

دانلود آهنگ مسعود صادقلو هوس باز

www.musicsingle.ir/دانلود-آهنگ-مسعود-صادقلو-هوس-باز.html
Translate this page
دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام هوس باز از رسانه تک موزیک. Download New ... با دو کیفیت ۱۲۸ & 320 ، همراه متن آهنگ هوس باز مسعود صادقلو پخش آنلاین. » آهنگ و ...

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام هوس باز با متن ترانه با کیفیت 320 و ...

www.myavangmusic.com › index
Translate this page
10 hours ago - دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام هوس باز,Download New Music Masoud Sadeghloo - Havas Baz,مسعود صادقلو هوس باز,دانلود آهنگ جدید مسعود ...

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام هوس باز - پاپ موزیک

pop-music.ir/آهنگ-جدید-مسعود-صادقلو-بنام-هوس-باز
Translate this page
1 day ago - دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام هوس باز با بالاترین کیفیت + متن آهنگ - Download New Music Masoud Sadeghloo - Havas Baz برای دانلود ...

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو با نام هوس باز

naslemusic.com/دانلود-آهنگ-جدید-مسعود-صادقلو-هوس-باز.html
Translate this page
دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام هوس باز با بالاترین کیفیت Download New Music By Masoud Sadeghloo Called Havasbaz ترانه
فرا دانلود | دانلود فیلم و آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید , دانلود سریال , دانلود انیمیشن , نرم افزار و بازی , دانلود با لینک مستقیم
دانلود فیلم جدید, دانلود سریال ایرانی و خارجی جدید, دانلود انیمیشن, دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید, دانلود نرم افزار و بازی, دانلود با لینک مستقیم


ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید