متن آهنگ | متن موزیک | تکست آهنگ

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳ ب.ظ

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام اشتباه من - دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام اشتباه من

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من

تمام آهنگ های ماهان بهرام خان / Mahan Bahramkhan ... - دانلود آهنگ جدید


دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام اشتباه من




دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128





متن آهنگ اشتباه من ماهان بهرام خان :


♫♫♫


اشتباه از من بود رفتی ترکم کردی اما من میدونم زود برمیگردی
زود برمیگردی چون دلت جا مونده چون که عشقت بی تو تک و تنها مونده
اشتباه از من بود خودمم میدونم خودمم مثل تو این روزا داغونم
این روزا این خونه خیلی خوب میدونه یکی تا برگردی منتظر میمونه
من تا همیشه بی قرارتم لحظه لحظه چشم انتظارتم
قلب من عاشق احساس توئه هرکاری که میکنه واسه توئه
امکان نداره از تو بگذرم شب و روز فکر توئه توی سرم
اگه اشتباهی کردم تو ببخش از تو خواهش میکنم منو ببخش


♫♫♫


دوریت خستم کرد درکم کن برگرد این روزا باید کنارم باشی
کی شبیه تو میفهمه منو تو این لحظه ها دوس دارم باشی
اشتباه از من بود خودمم میدونم خودمم مثل تو این روزا داغونم
این روزا این خونه خیلی خوب میدونه یکی تا برگردی منتظر میمونه
من تا همیشه بی قرارتم لحظه لحظه چشم انتظارتم
قلب من عاشق احساس توئه هرکاری که میکنه واسه توئه
امکان نداره از تو بگذرم شب و روز فکر توئه توی سرم
اگه اشتباهی کردم تو ببخش از تو خواهش میکنم منو ببخش


♫♫♫


========================

..:: کانال موزیک پدیده کلیک کنید ::..












دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام اشتباه من - دانلود آهنگ جدید

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-ماهان-بهرام-خان-به-نام-اشت-2/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه منDownload New Song By Mahan Bahram Khan Called Eshtebahe Man.

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام اشتباه من - پاپ موزیک

pop-music.ir/آهنگ-جدید-ماهان-بهرام-خان-بنام-اشتباه
Translate this page
16 hours ago - دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام اشتباه من با بالاترین کیفیت + متن آهنگ Download New Music Mahan Bahramkhan - Eshtebahe Man آهنگ ...

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام اشتباه من - دانلود آهنگ جدید

فرا دانلود | دانلود فیلم و آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید , دانلود سریال , دانلود انیمیشن , نرم افزار و بازی , دانلود با لینک مستقیم
دانلود فیلم جدید, دانلود سریال ایرانی و خارجی جدید, دانلود انیمیشن, دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید, دانلود نرم افزار و بازی, دانلود با لینک مستقیم

rozmusic.com/ماهان-بهرام-خان-اشتباه-من.html
Translate this page
21 hours ago - دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من Download New Music Mahan Bahram Khan - Eshtebahe Man.

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان اشتباه من - شیراز سانگ

www.shirazsong.org/آهنگ-ماهان-بهرام-خان-اشتباه-من/
Translate this page
21 hours ago - دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان اشتباه من , دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من با دو کیفیت 128 و320 همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ.

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من - صداباران

www.seda-baran.ir/3360-mahan-bahram-khan-eshtebahe-man/
Translate this page
14 hours ago - دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من ( ترانه : محمد کاظمی / میکس و مستر : مهیار رحیمی ) دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320 Mahan Bahram ...

تمام آهنگ های ماهان بهرام خان / Mahan Bahramkhan ... - دانلود آهنگ جدید

nicmusic.net/category/آهنگ-های-ماهان-بهرام-خان/
Translate this page
آرشیو تمام آهنگ های ماهان بهرام خان / Mahan Bahramkhan / کیفیت بالا. دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من. 06 فروردین 1396 بدون دیدگاه. اشتباه من دانلود ...

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام اشتباه من - دانلود آهنگ های برتر

toptunes.ir/music/دانلود-آهنگ-ماهان-بهرام-خان-به-نام-اشتباه-من
Translate this page
21 hours ago - دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام اشتباه من با کیفیت اصلی و پخش آنلاین - کیفیت 320 و 128 - Download and listen to mahan bahram khan ...

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان با نام اشتباه من

naslemusic.com/دانلود-آهنگ-جدید-ماهان-بهرام-خان-اشتبا.html
Translate this page
20 hours ago - دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام اشتباه من با بالاترین کیفیت Download New Music By Mahan Bahram Khan Called Eshtebahe Man.

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من | دانلود آهنگ

sakhamusic.ir/mahan-bahram-khan-eshtebahe-man/
Translate this page
19 hours ago - دانلود آهنگ ماهان بهرام خان بنام اشتباه من با کیفیت 128 و 320 - متن آهنگ ماهان بهرام خان اشتباه من - آهنگ اشتباه من ماهان بهرام خان با لینک مستقیم ...

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام اشتباه من - دانلود موزیک

www.musicirani.ir › آهنگ ایرانی
Translate this page
19 hours ago - دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام اشتباه من , دانلود موزیک جدید اشتباه من از ماهان بهرام خان با لینک مستقیم و متن آهنگ در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید.

ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید