متن آهنگ | متن موزیک | تکست آهنگ

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

دانلود آهنگ عماد به نام تماشا

دانلود آهنگ جدید عماد با نام تماشا

دانلود آهنگ جدید عماد به نام تماشا - دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید عماد بنام تماشا با بالاترین کیفیت و متن آهنگ


دانلود آهنگ عماد به نام تماشا






دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128




متن آهنگ تماشا از عماد :


♫♫♫


تو که امشب میون این همه تو چشم منی

تو یه لحظه پسندیدم تورو تا دیدمو

تا رسیدی تو فهمیدم اومدی که ببری دلِ منو

میرقصی و نبضم با ضرب پای تو میزنه

میرقصی حواست دائم پیش منه

تو که امشب میون این همه تو چشم منی

مگه الماسی که هر ثانیه چشمک میزنی

آره هر طرف بری دوباره پیدات میکنم

همه فهمیدن که من دارم تماشات میکنم

تو که امشب میون این همه تو چشم منی

مگه الماسی که هر ثانیه چشمک میزنی

آره هر طرف بری دوباره پیدات میکنم

همه فهمیدن که من دارم تماشات میکنم

میونِ این همه چشم نگات چه مهربونه

چی میشه تو برقصی کنارم عاشقونه

کاشکی میشد یجوری بیفتی تو به چنگم

دستمو بگیری تو این شبِ قشنگم

تو که امشب میون این همه تو چشم منی

مگه الماسی که هر ثانیه چشمک میزنی

آره هر طرف بری دوباره پیدات میکنم

همه فهمیدن که من دارم تماشات میکنم


♫♫♫


تو که امشب میون این همه تو چشم منی

مگه الماسی که هر ثانیه چشمک میزنی

آره هر طرف بری دوباره پیدات میکنم

همه فهمیدن که من دارم تماشات میکنم

بازم برقص یه لحظه زیر لبی سلام کن

موهاتو هی تاب بده یواشکی نگام کن

با نگات بگو که میخوای بمونی پیشم

حالا راستی راستی عاشق تو میشم

تو که امشب میون این همه تو چشم منی

مگه الماسی که هر ثانیه چشمک میزنی

آره هر طرف بری دوباره پیدات میکنم

همه فهمیدن که من دارم تماشات میکنم

تو که امشب میون این همه تو چشم منی

مگه الماسی که هر ثانیه چشمک میزنی

آره هر طرف بری دوباره پیدات میکنم

همه فهمیدن که من دارم تماشات میکنم

 

♫♫♫


========================

..:: کانال موزیک پدیده کلیک کنید ::..


































دانلود آهنگ عماد به نام تماشا

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-عماد-به-نام-تماشا/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید عماد به نام تماشاDownload New Song By Emad Called Tamasha.

دانلود آهنگ جدید عماد با نام تماشا - نکست وان

next1.ir/دانلود-آهنگ-جدید-عماد-با-نام-تماشا/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک با نام به دنیای تو وابستمبدون نظر | 852 بازدید ... جهت دانلود آهنگ تماشا از عماد با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ و مشاهده متن این آهنگ از رسانه موسیقی ...

دانلود آهنگ جدید عماد به نام تماشا - فاز موزیک

https://faz-music.com › دانلود آهنگ ایرانی
Translate this page
21 hours ago - دانلود آهنگ جدید عماد به نام تماشا,Download New Song By Emad Called Tamasha.

دانلود آهنگ جدید عماد به نام تماشا

iranjavanmusic.com/دانلود-آهنگ-جدید-عماد-به-نام-تماشا/
Translate this page
22 hours ago - دانلود آهنگ جدید عماد به نام تماشا Download New Music Emad Called Tamasha On Iran Javan Music.

دانلود آهنگ جدید عماد با نام تماشا

naslemusic.com/دانلود-آهنگ-جدید-عماد-تماشا.html
Translate this page
21 hours ago - دانلود آهنگ عماد به نام تماشا با بالاترین کیفیت Download New Music By Emad Called Tamasha ترانه: خرداد خیری ؛ آهنگسازی, تنظیم, میکس و.

دانلود آهنگ عماد به نام تماشا - دانلود موزیک

www.musicirani.ir › آهنگ شاد
Translate this page
1 day ago - دانلود آهنگ عماد به نام تماشا , دانلود موزیک جدید تماشا از عماد را با لینک مستقیم و متن آهنگ و رایگان و پخش آنلاین در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید.

دانلود آهنگ جدید عماد بنام تماشا با بالاترین کیفیت و متن آهنگ

https://ahang.me/دانلود-آهنگ-جدید-عماد-بنام-تماشا/
Translate this page
19 hours ago - دانلود آهنگ جدید عماد بنام تماشا دانلود موزیک ویدیو جدید شادمهر عقیلی بنام روز سرد دانلود آهنگ جدید اپیکور بند بنام تکون بده دانلود آهنگ جدید فرزاد ...

دانلود آهنگ جدید عماد به نام تماشا - دانلود آهنگ جدید

www.taktaraneh15.net/161459/دانلود-آهنگ-جدید-عماد-به-نام-تماشا/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید عماد به نام تماشا دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۳۲۰ MP3 Emad - Tamasha دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۱۲۸ MP3 Emad - Tamasha.

دانلود آهنگ جدید عماد بنام تماشا

musicberooz.ir/دانلود-آهنگ-جدید-عماد-بنام-تماشا/
Translate this page
20 hours ago - دانلود آهنگ جدید عماد بنام تماشا با دو کیفیت Download New Music Emad - Tamasha متن آهنگ عماد به نام تماشا موزیک جدید ،شاد و زیبای تماشا از ...

دانلود آهنگ جدید عماد به نام تماشا - پردیس موزیک

pardismusic.net › دانلود تک آهنگ جدید
Translate this page
دانلود آهنگ جدید عماد به نام تماشا به همراه متن موسیقی DL New Song By Emad Called Tamasha With Direct Links.
فرا دانلود | دانلود فیلم و آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید , دانلود سریال , دانلود انیمیشن , نرم افزار و بازی , دانلود با لینک مستقیم
دانلود فیلم جدید, دانلود سریال ایرانی و خارجی جدید, دانلود انیمیشن, دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید, دانلود نرم افزار و بازی, دانلود با لینک مستقیم


ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید