متن آهنگ | متن موزیک | تکست آهنگ

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۰۲ ب.ظ

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام به نام ایران

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام من دوست دارم

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام به نام ایران

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی - به نام ایران


دانلود آهنگ رضا صادقی به نام به نام ایران




دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128




متن آهنگ جدید رضا صادقی بنام به نام ایران :


♫♫♫


نپرس از من چرا بی خوابم امشب یه رازی هست تو این شب زنده داری

شبا آماده ی پرواز میشم با عشقی که تو رگهام میشه جاری

میون قصه های عاشقانه تو لیلایی و من مجنونترینم

نمیگذارم که نامحرم یه لحظه نگاهش رد شه از رو سرزمینم

وطن یعنی یه رویای بهاری وطن یعنی همین عشقی که داری

وطن زیباترین حس نیاز تو روزا و شبای بی قراری

تو هر جای جهان غرق هواتم به خاک تو قسم من خاک پاتم

یه جاهایی که تو دلشوره داری همش دلواپس دلشوره هاتم


♫♫♫


آهای ایران محبوب همیشه تو حتی اسمتم خیلی نجیبه

یه لحظه از شکوهت رو نمیدم به ظاهر سازی صد تا غریبه

وطن یعنی یه رویای بهاری وطن یعنی همین عشقی که داری

وطن زیباترین حس نیاز تو روزا و شبای بی قراری

تو هر جای جهان غرق هواتم به خاک تو قسم من خاک پاتم

یه جاهایی که تو دلشوره داری همش دلواپس دلشوره هاتم


♫♫♫


========================

..:: کانال موزیک پدیده کلیک کنید ::..



















دانلود آهنگ رضا صادقی به نام به نام ایران

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-رضا-صادقی-به-نام-به-نام-ایرا/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام به نام ایرانDownload New Song By Reza Sadeghi Called Bename Iran.

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام من دوست دارم

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-رضا-صادقی-به-نام-من-دوست-دار/
Translate this page
May 10, 2017 - دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام من دوست دارمDownload New Song By Reza ... موضوع : موزیک، موزیک ایرانی.

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام به نام ایران - پاپ موزیک

pop-music.ir/آهنگ-جدید-رضا-صادقی-بنام-به-نام-ایران
Translate this page
3 days ago - دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام به نام ایران با بالاترین کیفیت + متن آهنگ Download New Music Reza Sadeghi - Bename Iran ترانه: محمد کاظمی ...

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی - به نام ایران | به موزیک

https://behmusic.com › رضا صادقی
Translate this page
3 days ago - دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام به نام ایران دانلود آهنگ به نام ایران با صدای رضا صادقی همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ Download New ...

تمام آهنگ های رضا صادقی / Reza Sadeghi / لینک کیفیت 320 - نیک موزیک

nicmusic.net/category/آهنگ-های-رضا-صادقی/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام به نام ایران. با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک. پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ به نام ایران. به نام ایران. دانلود ...
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به · ‎دانلود و متن آهنگ جدید رضا

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بنام ایران

www.ahangestan.in/40836_آهنگ-رضا-صادقی-نام-بنام-ایران.html
Translate this page
3 days ago - دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بنام ایران - Download New Music reza sadeghi be name iran.

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام به نام ایران | دانلود فیلم جدید | اس استاروی

www.sstarv.com/1396/02/27/دانلود-آهنگ-به-نام-ایران-رضا-صادقی/
Translate this page
9 hours ago - دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا صادقی بنام به نام ایران ترانه سرا: محمد کاظمی / آهنگساز: بهنام کریمی تنظیم کننده: امیرحسین اکبرشاهی ...

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام من دوست دارم

https://smusic.ir/1396/.../دانلود-آهنگ-جدید-رضا-صادقی-من-دوست-دار...
Translate this page
May 10, 2017 - تو این شهر به هرکی شبیه توئه بهش بی اراده نگاه میکنم میدونم که نزدیک من نیست میدونم که دارم اشتباه میکنم تو نیستی و من مثل دیوونه ها دارم زیر ...

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام ایران

https://smusic.ir/1396/02/دانلود-آهنگ-جدید-رضا-صادقی-ایران/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام ایران,آهنگ جدید رضا صادقی به نام ایران,دانلود آهنگ رضا صادقی,Download New Music By Reza Sadeghi Called Bename Iran.

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام رفیق قدیمی - ایستگاه موزیک

istgahmusic.com › آهنگ ایرانی
Translate this page
دانلود آهنگ رضا صادقی به نام رفیق قدیمی , دانلود آهنگ رفیق قدیمی از رضا صادقی , دانلود موزیک با کیفیت 128 و 320 تک آهنگ رفیق قدیمی. ... موضوع : آهنگ ایرانی.
فرا دانلود | دانلود فیلم و آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید , دانلود سریال , دانلود انیمیشن , نرم افزار و بازی , دانلود با لینک مستقیم
دانلود فیلم جدید, دانلود سریال ایرانی و خارجی جدید, دانلود انیمیشن, دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید, دانلود نرم افزار و بازی, دانلود با لینک مستقیم

ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید