متن آهنگ | متن موزیک | تکست آهنگ

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۷ ب.ظ

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

دانلود آهنگ رضایا و دایناتونیک به نام برقص - دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص

دانلود آهنگ رضایا به نام برقص به همراه

دانلود آهنگ - دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص


دانلود آهنگ رضایا و دایناتونیک به نام برقص




دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128




متن آهنگ برقص رضایا و دایناتونیک :


♫♫♫


دیوون نشو من که انقد دوست دارم نگران چی شدی من تنهات نمیذارم
همه میدونن که من عاشق و بیمارم واسه تو تو این عشق محکم مثل یه دیوارم
پس چرا سعی میکنی از دست من قابم شی دیوونه من دنبالت میام
هر جا که بری خونه به خونه حال من با تو میزونه
برقص وقتی پیش منی بذار حسودا ببینن نمیخوام گمت کنم همه منتظر اینن
آره من واست میمیرم …
پس برقص وقتی پیش منی تو دیوونه دوستداشتنی نفساتو حس میکنم وقتی تو بغل منی
برقص وقتی رو به رومی تو که تنها آرزومی زندگیمو بهت میدم اگه عاشقم بمونی


♫♫♫


نه نگو به من بسه برو ول نمیکنم دست تورو تو شب منو پر میکنی من میسازم دنیای تورو
از دوست داشتنت سیر نمیشم بی اعصابی دلگیر نمیشم
اگه کسی بخواد سمتت بیاد قول دادم که درگیر نمیشم
پس چرا سعی میکنی از دست من قابم شی دیوونه من دنبالت میام
هر جا که بری خونه به خونه حال من با تو میزونه
برقص وقتی پیش منی بذار حسودا ببینن نمیخوام گمت کنم همه منتظر اینن
آره من واست میمیرم …
پس برقص وقتی پیش منی تو دیوونه دوستداشتنی نفساتو حس میکنم وقتی تو بغل منی
برقص وقتی رو به رومی تو که تنها آرزومی زندگیمو بهت میدم اگه عاشقم بمونی


♫♫♫


========================

..:: کانال موزیک پدیده کلیک کنید ::..


































دانلود آهنگ رضایا و دایناتونیک به نام برقص - دانلود آهنگ جدید

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-رضایا-و-دایناتونیک-به-نام-ب/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقصDownload New Song By Rezaya And Dynatonic Called Beraghs.

دانلود آهنگ رضایا و دایناتونیک به نام برقص - دانلود آهنگ جدید

rozmusic.com/رضایا-و-دایناتونیک-برقص.html
Translate this page
19 hours ago - دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص Download New Music Rezaya Ft. Dynatonic - Beraghs.

دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص

iranjavanmusic.com/رضایا-و-دایناتونیک-به-نام-برقص/
Translate this page
19 hours ago - دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص Download New Music Rezaya Ft Dynatonic Called Beraghs On Iran Javan Music.

دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص - رادیو جوان

www.radiiojavan.com › تک آهنگ
Translate this page
17 hours ago - دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی رضایا و دایناتونیک به نام برقص. Download New Music Rezaya Ft. Dynatonic – Beraghs.

دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص - Boro2Ahang

boro2ahang.ir/1396/01/.../دانلود-آهنگ-جدید-رضایا-و-دایناتونیک-ب...
Translate this page
10 hours ago - دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص. Download New Song By Rezaya And Dynatonic Called Beraghs. دانلود آهنگ با کیفیت 128.

دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص بایگانی - Boro2Ahang

boro2ahang.ir/tag/دانلود-آهنگ-جدید-رضایا-و-دایناتونیک-به/
Translate this page
10 hours ago - رضایا. 4,634 views. بدون نظر. دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص. Download New Song By Rezaya And Dynatonic Called Beraghs.

دانلود آهنگ رضایا به نام برقص به همراه dynatonic

toptunes.ir/music/دانلود-آهنگ-رضایا-به-نام-برقص-به-همراه-dynatonic
Translate this page
19 hours ago - دانلود آهنگ رضایا به نام برقص به همراه dynatonic با کیفیت اصلی و پخش آنلاین - کیفیت 320 و 128 - Download and listen to rezaya beraghs (ft ...

دانلود موزیک | دانلود آهنگ - دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص

https://downloadmusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-رضایا-و-دایناتونیک-به...
Translate this page
دانلود آهنگ جدید برقص از رضایا و دایناتونیک با لینک مستقیم و پخش آنلاین در دانلود موزیک.

دانلود آهنگ جدید دایناتونیک به نام برقص | ایران کیس

irancase.gigfa.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-دایناتونیک-به-نام-برق/
Translate this page
18 hours ago - دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص. Download New Song By Rezaya And Dynatonic Called Beraghs. دانلود آهنگ رضایا و ...

دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص - تاک موزیک

taakmusic.ir/download-new-music-by-rezaya-and-dynatonic-called...
Translate this page
18 hours ago - دانلود آهنگ جدید رضایا و دایناتونیک به نام برقص,متن آهنگ جدید برقص از رضایا و دایناتونیک,دانلود آهنگ جدید زیبا و شنیدنی رضایا و دایناتونیک ...

فرا دانلود | دانلود فیلم و آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید , دانلود سریال , دانلود انیمیشن , نرم افزار و بازی , دانلود با لینک مستقیم
دانلود فیلم جدید, دانلود سریال ایرانی و خارجی جدید, دانلود انیمیشن, دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید, دانلود نرم افزار و بازی, دانلود با لینک مستقیم


ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید