متن آهنگ | متن موزیک | تکست آهنگ

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۱ ب.ظ

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

دانلود آهنگ امیرحسین مقصودلو به نام پیله

دانلود آهنگ جدید امیر حسین مقصودلو بنام پیله - وایو موزیک | دانلود آهنگ

آهنگ جدید امیر حسین مقصودلو به نام پیله

دانلود آهنگ پیله از امیرحسین مقصودلو همراه متن آهنگ امیر تتلو بنام پیله


دانلود آهنگ امیرحسین مقصودلو به نام پیله




دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128




متن و شعر آهنگ پیله با صدای امیر تتلو :


♫♫♫


من میدونم یه چیزی درونمه

من می فهم وجودشو  حس می کنمش

درداشو می ریزه تو من الانم دارم حال اونو منعکسش میکنم

من می فهم توقع دارن از من

نباید منو غمگین ببینن

ولی میدونی یه بغضی تو گلومه بدجوری سنگینه سینم

من این بغضو میشناسم پره از دردای تازه

از درون من فحش میده بت پر از حرفای تازه

من این گرگ و میشناسم تو خودم بزرگش کردم و

حالا هی برمیگرده توو من وقتی دروازه بازه

من این بغضو میشناسم پره از دردای تازه

از درون من فحش میده بت پر از حرفای تازه

من این گرگ و میشناسم تو خودم بزرگش کردم و

حالا هی برمیگرده توو من وقتی دروازه بازه


♫♫♫


دانلود آهنگ امیر تتلو پیله

گرگ داری یه کم دیره برا این حال بدجور ی پیله کرده این بار

ولی من بازم از پسش بر میام میتونی صدام کنی پیر مرد این کار

دیوارا می خورن منو عقربه هامو میکشن عقب

یه سری آرم چیز خورن جلو یه سریم چیز کشن عقب

اسمش بده پولش خوب  جنسش تره دودش توپ هه

هیکلش غلط اندازه دماغو بگیری در میاد جونش زود اما نونش خونش

جر میده پیرهن منو دکمه هامو پاره میکنه تو نگاش یه چیز میبینم که اصلا با من حال نمیکنه

پرخاش منفیه حرفاش غم تو چهرش یه رد فحاش

اون پره از مردم شهر و شهر پره رد کفشاش

من این بغضو میشناسم پره از دردای تازه

از درون من فحش میده بت پر از حرفای تازه

من این گرگ و میشناسم تو خودم بزرگش کردم و

حالا هی برمیگرده توو من وقتی دروازه بازه


♫♫♫


========================

..:: کانال موزیک پدیده کلیک کنید ::..































دانلود آهنگ امیرحسین مقصودلو به نام پیله

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-امیرحسین-مقصودلو-به-نام-پی/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید امیرحسین مقصودلو به نام پیلهDownload New Song By Amir Hossein Maghsoudloo Called Pile.

دانلود آهنگ جدید امیر حسین مقصودلو بنام پیله - وایو موزیک | دانلود آهنگ ...

www.vaiomusic.org › دانلود اهنگ
Translate this page
12 hours ago - دانلود آهنگ جدید امیر حسین مقصودلو به نام پیله. Download music Amir Tataloo – pile. “به زودی از رسانه وایو موزیک” ...

آهنگ جدید امیر حسین مقصودلو به نام پیله بایگانی - وایو موزیک | دانلود ...

www.vaiomusic.org/.../آهنگ-جدید-امیر-حسین-مقصودلو-به-نام-پیل...
Translate this page
11 hours ago - دانلود آهنگ جدید امیر حسین مقصودلو به نام پیله. Download music Amir Tataloo – pile. “به زودی از رسانه وایو موزیک”. دانلود آهنگ جدید امیر حسین ...

دانلود آهنگ پیله از امیرحسین مقصودلو همراه متن آهنگ امیر تتلو بنام پیله

behtaraneh.ir › آهنگالفامیرحسین مقصودلو
Translate this page
3 hours ago - دانلود آهنگ پیله از امیرحسین مقصودلو از سایتی به نام بهترانه بدون تبلیغات آزار دهنده همراه متن آهنگ ها دانلود آهنگ جدید ایرانی.

آهنگ جدید امیر حسین مقصودلو به نام پیله | فضا 2 موزیک faza2music

myfaza2music.com/.../آهنگ-جدید-امیر-حسین-مقصودلو-به-نام-پیله...
Translate this page
مجله تفریحی, اخبار, جوک, اس ام اس, مد روز, آشپزی, عکس جدید, عاشقانه, آرایش و زیبایی, دانلود آهنگ فضا 2 موزیک faza2music http://myfaza2music.com.

دانلود آهنگ جدید امیرحسین مقصودلو به نام پیله - Boro2Ahang

boro2ahang.ir/1396/.../دانلود-آهنگ-جدید-امیرحسین-مقصودلو-به-ن-...
Translate this page
48 mins ago - دانلود آهنگ جدید امیرحسین مقصودلو به نام پیله. Download New Song By Amir Hossein Maghsoudloo Called Pile. دانلود آهنگ با کیفیت 128.

دانلود آهنگ امیرحسین مقصودلو به نام پیله - کاروا

karva.ir/news/149659
Translate this page
3 hours ago - دانلود آهنگ جدید امیرحسین مقصودلو به نام پیله Download New Song By Amir Hossein Maghsoudloo Call.

دانلود آهنگ جدید امیرحسین مقصودلو به نام پیله - موزیک ما

www.musicma.ir › به زودی
Translate this page
3 days ago - دانلود آهنگ جدید امیرحسین مقصودلو به نام پیله با ترانه سرایی و آهنگ سازی امیرحسین مقصودلو ، تنظیم ، میکس و مسترینگ امیر دیوا به همراه متن.

دانلود آهنگ امیرحسین مقصودلو به نام پیله - 6

oxinmusic.ir/دانلود-آهنگ-امیرحسین-مقصودلو-به-نام-پی/
Translate this page
1 hour ago - دانلود آهنگ جدید امیرحسین مقصودلو به نام پیله Download New Song By Amir Hossein Maghsoudloo Called Pileدانلود آهنگ در دو کیفیت متفاوت ...

دانلود آهنگ امیر تتلو پیله - دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید

www.music-archive.ir › بخش های موزیکتک آهنگ
Translate this page
Rating: 4.5 - ‎Review by موزیک آرشیو
دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام پیله از رسانه موزیک آرشیو. آهنگ و تنظیم کننده : مسعود جهانی | متن آهنگ : امیرحسین مقصودلو. از متن آهنگ با پخش آنلاین موزیک با ...
فرا دانلود | دانلود فیلم و آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید , دانلود سریال , دانلود انیمیشن , نرم افزار و بازی , دانلود با لینک مستقیم
دانلود فیلم جدید, دانلود سریال ایرانی و خارجی جدید, دانلود انیمیشن, دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید, دانلود نرم افزار و بازی, دانلود با لینک مستقیم




ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید