متن آهنگ | متن موزیک | تکست آهنگ

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۲۱ ق.ظ

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

دانلود آهنگ آرش AP به نام غوغا میکنم

دانلود آهنگ جدید آرش Ap به نام غوغا میکنم

دانلود آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم

دانلود آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم با بالاترین کیفیت و متن آهنگ


دانلود آهنگ آرش AP به نام غوغا میکنم




دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128




متن آهنگ غوغا میکنم آرش Ap :


♫♫♫


بیا بریم با خیالت دوباره جون گرفتم

تمام حرفایی که عاشقا به هم میگنو یاد گرفتم
فقط بو کن عطری که دوس داری زدمو

زیر و رو کن تمام روزای بدمو
گلارو آب میدم دوباره خواب دیدم

که داری میای رو در و دیوار نوشتم
دلی که جا گذاشتم با خودت بیار
گلارو آب میدم دوباره خواب دیدم

که داری میایی رو در و دیوار نوشتم
دلی که جا گذاشتم با خودت بیار


♫♫♫


غوغا میکنم زندگی رو واسه تو مثل یه رویا میکنم
دل به دریا میزنم هرچی باشه جلو رامون از جا میکنم
دستت تو دستمه میچرخم هی دور تو

چشامو میبندم با تو میرقصم تا خود صبح

گلارو آب میدم دوباره خواب دیدم

که داری میایی رو در و دیوار نوشتم
دلی که جا گذاشتم با خودت بیار

گلارو آب میدم دوباره خواب دیدم

که داری میایی رو در و دیوار نوشتم
دلی که جا گذاشتم با خودت بیار


♫♫♫


========================

..:: کانال موزیک پدیده کلیک کنید ::..























دانلود آهنگ آرش AP به نام غوغا میکنم

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-آرش-ap-به-نام-غوغا-میکنم/
Translate this page
دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید آرش AP به نام غوغا میکنمDownload New Song By Arash AP Called Ghogha Mikonam.

دانلود آهنگ جدید آرش Ap به نام غوغا میکنم

iranjavanmusic.com/دانلود-آهنگ-جدید-آرش-ap-به-نام-غوغا-میکنم/
Translate this page
18 hours ago - دانلود آهنگ جدید آرش Ap به نام غوغا میکنم Download New Music Arash Ap Called Ghogha Mikonam On Iran Javan Music.

دانلود آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم

nicmusic.net/1396/01/ghogha-mikonam/
Translate this page
19 hours ago - غوغا میکنم دانلود آهنگ جدید آرش ای پی Download New Music by Arash Ap Called Ghogha Mikonam دانلود آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم با ...

دانلود آهنگ جدید آرش ای پی بنام غوغا میکنم - پاپ موزیک

pop-music.ir/آهنگ-جدید-آرش-ای-پی-بنام-غوغا-میکنم
Translate this page
16 hours ago - دانلود آهنگ جدید آرش ای پی بنام غوغا میکنم با بالاترین کیفیت Download New Music Arash Ap - Ghogha Mikonam برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم با بالاترین کیفیت و متن ...

https://reetm.ir › آهنگ هاپاپمسیح و آرش ای پی
Translate this page
19 hours ago - دانلود آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم با کیفیت اصلی و لینک مستقیم + متن آهنگ, ... Download New Music Arash Ap – Ghogha Mikonam.

دانلود آهنگ جدید آرش ای پی غوغا میکنم - شیراز سانگ

www.shirazsong.org/آهنگ-آرش-ای-پی-غوغا-میکنم/
Translate this page
15 hours ago - دانلود آهنگ جدید آرش ای پی غوغا میکنم , دانلود آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم با دو کیفیت 128 و320 همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ Arash Ap.

دانلود آهنگ جدید آرش Ap به نام غوغا میکنم | دانلود آهنگ

sakhamusic.ir/arash-ap-ghogha-mikonam/
Translate this page
18 hours ago - دانلود آهنگ آرش Ap بنام غوغا میکنم با کیفیت 128 و 320 - متن آهنگ آرش Ap غوغا میکنم - آهنگ غوغا میکنم آرش Ap با لینک مستقیم - Arash ...

دانلود آهنگ جدید آرش Ap به نام غوغا میکنم - مختلف موزیک

mokhtalefmusic.com › دانلود تمامی آهنگ های شاد ایرانی
Translate this page
17 hours ago - دانلود آهنگ جدید آرش Ap غوغا میکنم کیفیت 320 و 128 و متن آهنگ غوغا میکنم زندگی رو واسه تو مثل یه رویا میکنم دل به دریا میزنم هرچی باشه .

دانلود آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم | سانگ تو سانگ

www.song2song.com › تک آهنگ
Translate this page
19 hours ago - دانلود آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم با کیفیت اورجینال. Download New Song By Arash Ap Called Ghogha Mikonam. دانلود آهنگ جدید آرش ...

دانلود آهنگ جدید آرش AP ای پی بنام غوغا میکنم - دانلود اهنگ جدید | دانلود ...

bia4music.org/دانلود-آهنگ-جدید-آرش-ap-ای-پی-بنام-غوغا-می/
Translate this page
18 hours ago - دانلود آهنگ جدید آرش AP ای پی بنام غوغا میکنم + متن آهنگ و پخش آنلاین دانلود آهنگ غوغا میکنم آرش AP ای پی با کیفیت 320 و 128 Arash Ap ...

فرا دانلود | دانلود فیلم و آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید , دانلود سریال , دانلود انیمیشن , نرم افزار و بازی , دانلود با لینک مستقیم
دانلود فیلم جدید, دانلود سریال ایرانی و خارجی جدید, دانلود انیمیشن, دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید, دانلود نرم افزار و بازی, دانلود با لینک مستقیم

ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید