متن آهنگ | متن موزیک | تکست آهنگ

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش

عکسهای جدید مهدی ماهانی

مهدی ماهانی ، اخلاق مهدی ماهانی

مهدی ماهانی بازیگر 32 ساله کشورمان که میگوید به ورزش علاقه زیادی دارد و خیلی به ورزش تاکید میکند و اندامش برایش اهمیت دارد.

اوقات فراغت مهدی ماهانی

خیلی از دوستان و اطرافیانش که او را از نزدیک می شناسند، می دانند آدم با برنامه ای است و بی هدف جلو نمی رود. مهدی ماهانی اهل ورزش و سفر و مطالعه است. برای همه کارهایش برنامه ریزی می کند تا همه فعالیت هایش را به درستی انجام دهد. ورزش در زندگی اش جایگاه ویژه ای دارد و به ندرت پیش می آید از آن غافل شود. البته این بازیگر اهل سفر و مطالعه هم هست. او در طول روز زمانی را برای گشت و گذار در فضای مجازی هم اختصاص می دهد اما اصلا اهل افراط نیست. گفت و گوی ما را درباره اوقات فراغت و ورزش با مهدی ماهانی می خوانید.

من متولد اردیبهشت 62 در میدان هفت تیر شهران هستم تحصیلاتم را در رشته ی عمران ادامه دادم ولی باید بگم من از دوره دبیرستان و راهنمایی به کار بازیگری خیلی علاقه داشتم و از همون موقع کار تئاتر میکردم.


مهدی ماهانی

مهدی ماهانی بازیگر خوشتیپ ایرانی


وقت نداشتن برای ورزش بهانه است

شاید خیلی از افراد یا حتی برخی از همکاران خود ما فکر کنند چون شغل ما بازیگری است و مدام درگیر کارهای مختلف و سر صحنه هستیم، نمی توانیم برنامه ریزی درستی برای اوقات فراغت مان داشته باشیم. اما من با این نظر کاملا مخالفم و فکر می کنم اگر برای هر کاری هدف و برنامه ریزی وجود داشته باشد به راحتی می توان آن را انجام داد و به سرانجام رساند. ضمن اینکه برنامه کاری ما وقتی که آفیش می شویم مشخص می شود و می دانیم که یا صبح سر کار هستیم یا شب. بنابراین کسی که بخواهد در اوقات فراغتش برنامه ای داشته باشد به راحتی می تواند در زمان هایی که مشخص می شود سر کار نیست به کارهایش برسد.

بازیگر باید همیشه روی فرم باشد


ورزش کردن علاوه بر اینکه اندام ها را روی فرم نگه می دارد، طراوت پوست صورت که باعث زیبایی ظاهری می شود را هم افزایش می دهد. من واقعا نمی توانم این موضوع را بپذیرم که چرا برخی از بازیگران سینمای ایران به ورزش کردن و روی فرم نگه داشتن استایل خود اهمیت نمی دهند. بسیاری از بازیگران ما شکم دارند و این برای فردی که قرار است جلوی دوربین و در نقش های مختلف ظاهر شود اصلا خوشایند نیست.

یک بازیگر الگوی تعدادی جوان است که طرفدار او هستند. وقتی کسی در شغلی فعالیت می کند که در چشم است و به او توجه می شود باید این نکات را رعایت کند و به مواردی که شاید روی بقیه افراد هم تاثیر بگذارد توجه کند. یک بازیگر علاوه بر اینکه رفتار، منش و شخصیت اش دیده می شود ظاهرش هم مورد توجه است. اندام، لباس پوشیدن و حتی آرایش موی یک بازیگر مورد توجه قرار می گیرد و بنابراین او مسئول است که به همه این موارد اهمیت دهد.

مهدی ماهانی

مهدی ماهانی در جمع بازیگران


روزی یک ساعت ورزش کنید

خیلی از دوستان بازیگر می گویند چون سر کار هستیم وقت نکردیم به باشگاه برویم و ورزش کنیم، اما من نمی توانم این موضوع را بپذیرم. چون فکر می کنم حتی پرمشغله ترین افراد هم چند ساعتی در طول روز اوقات فراغت دارند که می توانند با برنامه ریزی از آن استفاده کنند. به نظرم کسی که برای اندامش ارزش قائل باشد حداقل روزی یک ساعت را به ورزش کردن اختصاص می دهد. خیلی اوقات برای من پیش می آید تایم فشرده ای سر کار هستم و لوکیشن پروژه هم تهران نیست، اما با این وجود سعی می کنم طوری برنامه هایم را بچینم که به باشگاه برسم. نمی گویم برای مقام داشتن ورزش می کنم ولی برای بدنم ارزش قائلم. من برای سلامتی و متناسب بودن اندامم ورزش می کنم چون این ویژگی لازمه بازیگری است.

اوقات فراغت من

ورزش در باشگاه فوتبال، رستوران رفتن، سفر و کتاب خواندن کارهایی است که من در اوقات فراغت و زمان هایی که سر کار نیستم به آنها می پردازم. خودم علاوه بر اینکه ورزش کردن را دوست دارم، آن را لازمه زندگی هر فرد به خصوص کسی که فعالیت هنری مثل بازیگری انجام می دهد می دانم. ورزش کمک می کند مغز آدم فعال شود و اعضای بدن هم سالم بماند. وقتی مغز فعال تر شود روی بقیه اندام های بدن هم تاثیر می گذارد و این موضوع قاعدتا برای رشته بازیگری مهم و قابل توجه است. در همه جای دنیا همه کسانی که در رشته بازیگری فعالیت می کنند، حتی آنهایی که در مقاطع و جایگاه های بسیار بالا مشغول هستند، هیچ وقت ورزش را فراموش نمی کنند و به نوعی آن را لازمه کار بازیگری شان می دانند.

من در طول روز در تمام برنامه ها روی خط هستم و در اینستاگرام هم حضور دارم اما هیچ وقت خودم را برای کاری که برایم باری ندارد درگیر نمی کنم. البته باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که شاید برخی محدودیت هایی که در این زمینه و بحث فیلترینگ وجود داشته، در این ماجرا و حریص شدن جوان ها نسبت به این مسائل بی تاثیر نبوده.


مهدی ماهانی

عکس مهدی ماهانی و سیاوش خیرابی


از بچگی اهل ورزش بودم

علاقه من به ورزش کاملا شخصی است. یادم می آید من از بچگی همیشه ورزش کردن را دوست داشتم و پیگیرش بودم. اما ناگفته نماند بازیگری هم در این قضیه به من کمک کرد. درواقع وقتی شغل من طوری است که به نوعی در همه ابعاد دیده می شوم و باید نمره قبولی بگیرم، پس باید طوری رفتار کنم که شایسته نمره ای که به من می دهند باشم.

من فقط جلوی دوربین را در نظر نمی گیرم. من خارج از محیط سینما و تلویزیون هم بین مردم زندگی می کنم و دیده می شوم. به نظرم خیلی بد است یک بازیگر که حرفه تخصصی اش این است به خاطر اندام نامتناسب اش برای بازی در کاری خط بخورد. چرا پلیس های ما باید در فیلم ها یا سریال ها شکم داشته باشند و نتوانند بدوند! سینما و تلویزیون رسانه هایی هستند که مردم هم از آنها الگو می گیرند، پس چه بهتر افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند این بعد ماجرا را هم در نظر بگیرند.

در فضای مجازی وقت تلف نمی کنم


مهدی ماهانی

اهمیت مهدی ماهانی به ورزش


فضای مجازی و فعالیت در آن یک تب همه گیر است در تمام جوامع که شاید خیلی هم نتوان از آن گریز داشت. با پیشرفت تکنولوژی و گوشی هایی که دست مردم است، دسترسی به فضاهای مختلف مجازی هم آسان تر شده. من هم به عنوان یک جوان زمان هایی را صرف برنامه های مختلف دنیای مجازی می کنم اما اصلا دوست ندارم در صفحات مختلف شبکه های اجتماعی وقت تلف کنم.

متاسفانه در کشور ما این موضوع بین جوان ها خیلی گسترده شده و خیلی ها در این مورد افراط می کنند. این خیلی بد است که بعضی ها هر کجا که می روند، بدون در نظر گرفتن موقعیت و فضایی که در آن هستند مدام سرشان در گوشی شان است و با افراد اطراف شان هیچ گونه ارتباطی ندارند.


منبع : برترین ها/


توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش | دمادم

damadam.ir › اخبار › نمناک › گوناگون
۵۷ ثانیه پیش - مهدی ماهانی بازیگر 32 ساله کشورمان که میگوید به ورزش علاقه زیادی دارد و خیلی به ورزش تاکید میکند و اندامش برایش اهمیت دارد.

توجه بسیار مهدی ماهانی به هیکلش (۴ عکس) - سرزه

www.serze.com › ... › توجه بسیار مهدی ماهانی به هیکلش (۴ عکس)
۴۷ دقیقه پیش - توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش اوقات فراغت مهدی ماهانیخیلی از رفقا و اطرافیانش که او را از نزدیک می شناسند، آگاهی می دارند انسان با برنامه ای است و ...

توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش - آذر نیوز آنلاین - 0

www.azarnewsonline.com/post/2293827.html
۲۹ دقیقه پیش - آذر نیوز آنلاین - مهدی ماهانی بازیگر 32 ساله کشورمان که میگوید به ورزش علاقه زیادی دارد و خیلی به ورزش تاکید میکند و اندامش برایش اهمیت دارد. ...

تصویری باورنکردنی از حاجی زاده قهرمان اسبق کشتی‌ - کمپ آزاد

www.freecamp.ir/news/132292
۱۲ دقیقه پیش - به گزارش صدای میانه به نقل از خبرآنلاین، مهدی حاجی زاده یکی از ستاره های کشتی آزاد ایران در اولین سال‌های دهه هشتاد ... توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش.

اپلیکیشن هایی که قاتل باتری گوشی شما هستند - پورتال ...

seiho.ir/news/226476/
اما متقابلا باید به یاد داشت که این ویژگی ارزشمند مصرف باتری گوشی شما را چند برابر افزایش خواهد داد. 4-بلوتوث فعال استفاده از .... توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش ...

تغییرات احتمالی در گوشی هوشمند آیفون 7 - پورتال سیحو

seiho.ir/news/226519/
گوشی هوشمند آیفون 7 که قرار است اواخر این ماه به بازار بیاید، بسیاری از تیترها را به گمانه‌زنی‌ها در مورد تغییرات احتمالی به خود .... توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش ...

اولتیماتوم عضو سابق کمیسیون امنیت به آمریکا درباره ...

seiho.ir/news/226470/
وی افزود: با توجه به حساسیت و موقعیت بسیار ارزشمند منطقه خلیج فارس آمریکایی ها به هیچ وجه دست از این منطقه برنمی دارند و به .... توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش ...

پدیده نجومی که هر2737 سال یکبار اتفاق می افتد - پورتال ...

seiho.ir/news/226522/
**در نهایت با توجه به نکاتی همچون زاویه عکس و موقعیت مقارنه سیارات در آسمان نسبت به اهرام ثلاثه، می توان از جعلی بودن تصویر .... توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش ...

قهرمان طلایی ایران در گذر زمان - پورتال سیحو

seiho.ir/news/226507/
مشرق: مهدی حاجی‌زاده که سال 2002 تیم ملی را در تهران قهرمان جهان کرد با تیپ و هیکل تغییر یافته با حسن یزدانی همشهری قهرمان المپیک ... توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش ...

سهمیه مهاجمان تیم ملی در منوی باز کی روش | ایران سنتر - خانه

irctr.ir/other/سهمیه-مهاجمان-تیم-ملی-در-منوی-باز-کی-روش-970
۳۰ دقیقه پیش - دراین مطلب می خواهیم به مهاجمان تیم ملی و بررسی وضعیت آن ها و چگونگی ... 7 ویژگی برتر برندهای موفق، این‌ها هستند · توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش ...

سلفی عجیب احمدرضا عابدزاده + عکس - بازتاب 24

baztab24.com/news/307550/سلفی+عجیب+احمدرضا+عابدزاده+عکس
به گزارش فرتاک ورزشی، احمدرضا عابدزاده این روزها بیشتر در متل قو به سر می برد تا ... افزایش حقوق 50 درصدی بازنشستگان کشوری · توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش ...

پیروزی دیناموزاگرب در غیاب کریمی

javuni.ir/news/191467
۴۷ دقیقه پیش - دیناموزاگرب در غیاب بازیکن ایرانی خود به پیروزی رسید. ... توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش · افزایش حقوق 50 درصدی بازنشستگان کشوری.

توقف رمی ها در دژ محکم کالیاری

javuni.ir/news/191466
۴۷ دقیقه پیش - گل های این بازی را دیه‌گو پروتی(پنالتی) در دقیقه 6، و کوین استروتمن 47 برای رم به ثمر رساندند، و مارکو بوریلو ... توجه زیاد مهدی ماهانی به هیکلش.

چگونه قلب همسرم را از عشق سیراب کنم؟ - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/movafaghiat-raz/love-outsiders.html
توجه کردن به نامزد/همسرتان یکی از مؤثرترین روش های سیراب سازی قلب زن زندگی شما و تولید احساس محبوبیت ... ما اوقات زیادی را با هم می گذرانیم، اما حقیقت آن است که با هم بودن و در کنار همسرتان بودن لزوماً به این معنا نیست ..... هرگز زنی پاسخ نداده بود که:«زیرا مردی را با اندام و هیکلی زیبا دیدم. ..... مهدی ماهانی: برای اندامت ارزش قائل باش!

خوش تیپ ترین کودکان دنیای مد در اینستاگرام

nazbid.ir/post/?q=خوش+تیپ+ترین+کودکان+دنیای+مد+در+اینستاگرام
یادگار امام با انتشار مطلبی در اینستاگرام، از توجه ویژه امام (ره) به کودکان یاد کرد. .... به این کودکان آموزش داده میشود که چطور با کلاشینکوف هایی که به اندازه ی هیکل ... طراحی دکوراسیون اتاق کودکان و بچه ها از مهم ترین مسائلی است که باید توجه زیادی به آن ... خبرنگاران جوان؛ مهدی ماهانی بازیگر فیلم سینمایی "چهار چنگولی" در اینستاگرام ...

عطر نفس ماهانم - blogfa.com

shokriyan.blogfa.com/1391/04
گاهی اوقات این زمان به مدت یک سال است و گاهی اوقات به کوتاهی ۲۴ ساعت. ... من که قدرت بینایی ندارم چیزهای زیادی پیدا میکنم که صرفا از طریق لمس کردن توجهم ... با دیدن واقعی چیزهایی که بی توجه از کنارشان می گذریم می توانند شادی را به زندگی شان ... سگ هایم "اسکاتی"کوچک و باهوش و جدی و "دارکی"قوی هیکل نگاه کنم و وان بزرگ"هلگا" ...

چرا دیگر عکس ستاره‌ها روی بیلبـــوردها نیست

https://www.bartarinha.ir/fa/ajax/services/17/0/122
نسرین مقانلو درست زمانی که در دنیای بازیگری به چشم آمد و دیده شد، برای مدتی از ایران ... رضا کیانیان از 40 سالگی وارد سینما شده، از همان موقع هم مورد توجه قرار گرفته، می‌گویند ... به احتمال زیاد وقتی بهنام تشکر در میانه سال 88 مشغول بازی نمایش «خدای .... از بهترین مسیر برایش مهم است. آیا به این هدف رسیده است؟ ۵ سال پیش. مهدی ماهانی.

ارسال سوال :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/page/ارسال-سوال
8 - با توجه به تعداد زیاد سوالات ، ارسال سوال شما ممکنه حدود 72 ساعت طول بکشه . موقع ارسال سوال ...... خواهشا مشخصات ظاهری(اعم از قیافه و تیپ شخص و هیکل و قد و ..) و اخلاق مد ...... مثلا چند وقت پیش برنامه خندوانه را دیدم که شاهرخ استخری را دعوت کرده بود.

معرفی خوش هیکل ترین استارهای دنیا

www.khabareruz.xyz/search/?q=معرفی+خوش+هیکل+ترین+استارهای+دنیا
... ها همیشه مورد توجه مردم و رسانه ها هستند , بنابراین به ظاهر و لباس خود اهمیت زیادی می دهند ... مهدی ماهانی بازیگر سینما وتلویزیون در اینستاگرام خود عکس یادگاری با داریوش ... به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از اسکای نیوز عربی، هیکل ..... دو سال یک بار به صورت بین المللی برگزار می کند، مورد توجه متخصصان پوست ...

هنرپیشه های معروف ایرانی چه عطری میزنند؟ [بایگانی] - باشگاه ...

www.iranclubs.org › باشگاه جوانان ایرانی / تالار گفتمان ایرانیان › باشگاه عمومی › آزاد
۲۱ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 19پست - ‏7 نویسنده
این بازیگر جوان علاوه بر اهمیت زیادی که به پوشش خود می دهد، به فکر تناسب اندامش نیز هست. مهدی ماهانی که بیشتر ترجیح می دهد با ظاهری رسمی در محافل عمومی دیده شود، می گوید: » من معتقدم هر ... سعی می کنم با توجه به موقعیتی که قرار است در آن باشم، عطرم را انتخاب کنم. .... ولی در مورد تو متأسفانه فقط هیکل گنده کردی.

ساعت کاری ادرات در روز 5تیر 95 - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=ساعت%20کاری%20ادرات%20در%20روز%205تیر%2095&page...
مدت زیادی از معرفی اولین نوت بوک با برند شیائومی نمیگذرد که با توجه به قیمت می ... مهدی شریفی نیک نفس درباره آتش سوزی پیتروشیمی بوعلی سینا می‌گوید: این .... حمید فرخ نژاد،ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، اسدالله یکتا، مهدی ماهانی، علی رحیمی و. ... در این هنگام فرناز با فریادهای «دزد، دزد» به تعقیب سارق قوی هیکل پرداخت و با ...

ایران خبر - عکس/دعوای عجیب بین مجری من و تو و امیر تتلو

www.irankhabar.ir/fa/doc/news/56062/عکس-دعوای-عجیب-بین-مجری-امیر-تتلو
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توجه داشته باشین فقط موزیک ویدیو هایى که در سال گذشته ساخته شده باشند رو ... به قرآن من روى این یارو زالومه هه رو هیچ جا ندیدم با اون قیافشو اون هیکلش ! ... مهدی ماهانی: برای اندامت ارزش قائل باش .... 7 توصیه برای داشتن طول عمر زیاد.

در سریال برادر اسم نازی چیست - دوستی

2sti.ir/search/?q=در%20سریال%20برادر%20اسم%20نازی%20چیست&page=7
ساعت 24- نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات برادر ... نکته دیگر مورد توجه قرارگرفتن این مجموعه‌هاست. .... ما یک مسیر سخت را پیش گرفته‌ایم که هجمه‌های زیادی را به همراه دارد. .... تاریخ نشر : چهارشنبه 12 خرداد 1395 مشاهده : 4 سایر اخبار گوناگون ارسال به دوست RSS مهدی ماهانی متولد 26 اردیبهشت سال 62 در ...

نام ورزشکار المپیکی که پرونده خیانت دارد - هاب سیتی

https://hubcity.ir/search/?q...page=373
پیشنهاد می شود مادران به تغذیه خود توجه کنند و مواردی را که موجب افزایش شیر .... خوش بینانه برایش نقشه ها وآرزوهای زیادی هم داشته اید اما حالا که درآستانه بلوغ ... عکس "پساکنسرتی" مهدی ماهانی با بابک جهانبخش پس از تماشای کنسرت اخیر بابک در تهران. ... هربار با دیدن هیکل و اضافه وزنم بسیار ناراحت میشدم و باز بیشتر غذا می خوردم!

بازیگران جدید ایرانی عاشق پرورش اندام +عکس - شیروژان

shirozhan.ir/1395/02/14/بازیگران-جدید-ایرانی-عاشق-پرورش-اندام/
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به نظر می رسد آن دو بازیگر روی عضله ای خاص یا داشتن بدنی خاص زیاد تلاش نمی کنند و ... علیرام نورایی، پژمان بازغی و همچنین مهدی ماهانی ... همچنین شاید سال شمسی ها تلاش می خواهند تا به تناسب برسد ولی باید توجه داشت او در چند ... روستای خوش هیکل ها در هندوستان + عکس شهروندان و مردم شهر دو روستای نزدیک به هم آسولا و ...

تصاویر/ سلفی و عکس جدید از چهره های ایرانی در شبکه‌های ...

www.zamannews.ir/.../71435-تصاویر-سلفی-عکس-جدید-از-چهره-های-ایرانی-در-شبکه...
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهدی ماهانی هم به کاخ جشنواره آمد و عکسش را گرفت. ... جشنواره فیلم فجر بهترین موقعیت برای شهرام قائدی بود که هیکل تازه ساخته ی خود پس از آن کاهش وزن وحشتناک را به نمایش بگذارد. ... شبنم خانم مقدمی این بار یک مقدار زیادی مراعات کردند! .... به رهبری مهراب قاسمخانی انجام گرفت، همچنین کمک قابل توجه علی دایی، مشکل ...

کلیپ داریوش جر بده این - خبر روز

khabareruz.ir/search/?q=کلیپ+داریوش+جر+بده+این
مهدی ماهانی بازیگر سینما وتلویزیون در اینستاگرام خود عکس یادگاری با داریوش فرضیایی منتشر کرد. ... توجه به اتفاقات پیش آمده،سفر این کارگردان با توجه به مشکلات امنیتی فرانسه ... یک دختر با استفاده از لامپ و لیوان منتشر شد و حواشی های زیادی را ایجاد کرد . ..... کلیپ رقص سکسی یه دختر خوش هیکل که باسناشو به رخ ما میکشه.

عکس های جدید بازیگران ایرانی ۹۵ -قسمت ۱۶

www.iran16.com/عکس-های-جدید-بازیگران-ایرانی-۹۵-قسمت-۱۶/
این جورابی که ما میبینیم بر اثر استفاده ی زیاد به این روز نیافتاده، بیشتر انگار روی میدان مین رفته است! ... دقت کرده اید هر بازی ای که مهدی ماهانی به استادیوم رفته است، استقلال امتیاز از دست داده؟ بیشتر از یک ... برای بار چندم به اراده ی شهرام قائدی که چنین هیکل ردیفی برای خود ساخته آفرین می‌گوییم. ... به نکات زیر توجه کنید.

ترکش های جشنواره ای - سینما پارسی سلام

www.monka.blogfa.com/post-102.aspx
کلبه ی هواداران مهدی ماهانی ... در صحنه های شبیه به این هم بهاره افشاری و حامد کلاهداری حتی در طول کنفرانس برخی از حرف ها را هماهنگ می کردند که ... گویا کیانیان دچار حادثه ای شده بود که البته به گفته ی خودش زیاد جدی نبود . ... سر افخمی عکاسی کند - یکی از ان دو نفر که هیکل تنومندی داشت - جلو ی او را گرفت و گفت : (به اقا نزدیک نشو!) ...

نقد و بررسی فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند - مووی مگ

moviemag.ir/cinema/movie.../6969-نقد-و-بررسی-فیلم-هیس-دخترها-فریاد-نمی-زنند
دختری در بچگی مورد اذیت و آزار قرار میگیرد و به حدی از این اتفاق دچار وحشت و ترس ... آثار مستند زیادی را تهیه و تولید کرد اما اولین ساخته بلند سینمایی اش به نام « رابطه ... تا به امروز کمتر مجالی بر خودنمایی و روایت در سینمای ایران یافته و با توجه به .... بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان و مهدی ماهانی با حضور ...

زیبایی اندام بایگانی - صفحه 43 از 48 - بهترین ها

mededu13.ir/topic/زیبایی-اندام/page/43
اگر در منطقه‌ای که زندگی می‌‌کنید که زیاد برف نمی‌بارد یا حیاط و پشت‌بامتان ... توجه به این نکته مهم هم ضروری است که پارو کردن برف ممکن است باعث ایجاد ..... آدم‌ها ترجیح می‌دهند این جمله را از دیگران بشنوند که: «خوش به حال‌ات، چه هیکل خوبی داری! ..... هم کنار سوپراستارها باشیم / گلایه‌های بازیگر جوان · مهدی ماهانی: برای اندامت ارزش قائل باش ...

quot;هند" به دنبال واردت گاز ارزان برای احیای کارخانه های ...

newsfile.ir/.../%26amp%3Bquot%3Bهند%26amp%3Bquot%3B+به+دنبال+واردت+گاز+ارز...
هند به دنبال امضای قراردادهای طولانی مدت برای واردات گاز ارزان از کشورهای حوزه خلیج ... با توجه به 4 دیدار حساسی که در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر وجود دارد، به احتمال فراوان .... به ورزش هایی اشاره کرده که برای موفقیت در آن به هیکل تنومند و وزن زیاد نیاز است. ... دانا - 23 ساعت پیش; مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهانی: پوستر جالب ...

نمای بیرونی خانه هایی با سقف شیب دار تصاویر - صفحه نخست

jahansite.xyz/post/?q...تصاویر&page=90
اگر شما از اتاق پذیرایی و غذاخوری به صورت روزمره استفاده کنید بعداز مدتی این مکان ... برای مهمانان به شکلی مناسب استفاده می کنند، به دلیل رفت و آمد کمتر، توجه چندانی به ... بهانهبا ادایی کودکانه هیکل چون استوانهمیکند غر غر به خانه یادم آید روز اولگردنش کج, .... مهدی ماهانی متولد 26 اردیبهشت سال 62 در بیمارستان الوند تهران می باشد .

همه چیز درباره زرند | صدای زرند

www.sedayezarand.ir/1038/همه-چیز-درباره-زرند/
۲۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پدیده های طبیعی علاوه بر حکمت خالق متعال مشمول نعمات زیادی هستند. ... طویل ترین رودخانه اعلام شده که از وسط جلگه زرند بصورت انجرافی به رودخانه معروف ماهانی وصل می شده و 15 .... چنین معنی هم با توجه به موقعیت جغرافیائی زرند که هنوز هم بعد از .... (خیابان چمران) و مقابل سه راهی وسط بازار (برابر پاساژ مهدی) احداث نماید.

عکسها و مطالب اختصاصی خودم - صفحه 553 - انجمن کیبورد ...

music.hamehchi.com/showthread.php?t=16783&page=553
۳۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طوری که از این هیبت و هیکل تراشیده تنها پوست و استخوان به جای مانده است. ... در این کلاس ها به خانم ها هم آموزش بدهد و این امر با اعتراض ها و واکنش های منفی زیادی در رسانه ها همراه شد.با توجه به انتقادات نسبت به حضور بانوان در این دوره ها، تمامی برنامه ..... علی لهراسبی، مهدی ماهانی و کامبیز دیرباز چند روز مانده به تعطیلات به ...

آشنایی با دستگاه تناسلی مردان | جدید 95

www.rahafun.com/آشنایی-با-دستگاه-تناسلی-مردان.html
عکس های خوشگل و ناز سحر قریشی .... وظیفة نهایی اجزاء مختلف دستگاه تناسلی مرد، تولید اسپرم است که آنرا به شکل منی تهیه .... و ربطی به هیکل و اندام شخص ندارد. ... مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج‌های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی می‌کنند.

تصویرتوتونچی خبرنگاراعزامی به المپیک - مجله تفریحی ...

iranmc.in/search/?q=تصویرتوتونچی%20خبرنگاراعزامی%20به%20المپیک&page...
پرتاب های دستی آرون گونارسون، کاپیتان قوی هیکل و ریشوی تیم ملی ایسلند، .... عکس "پساکنسرتی" مهدی ماهانی با بابک جهانبخش پس از تماشای کنسرت اخیر بابک در تهران. ... کارت زرد دقیقه 8 جو آلن از ولز شاید اولین اتفاقی بود که بیننده بی توجه به ... علاقه، فضای کنسرت هم می‌تواند نقش زیادی در لذت بردن از آن لحظات داشته باشد.

دردواره ها

abbasiaghdam.blogfa.com/
۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شب‌ها عکس مهدی را جلوی صورتش می‌گرفت و زار زار گریه می‌کرد. .... شاهرخ در کنار بازی به درس و مشق هم علاقه زیادی داشت. ... هیکل و قد و قواره اش برای کشتی گرفتن ساخته شده بود. .... شهید علی آقا ماهانی در مهر سال 1336 در شهر کرمان به دنیا آمد. ..... خانواده من خوشش آمده بود و ویژگی‌های اخلاقى او هم براى ما خیلى قابل توجه بود.

کمـــــپ اختصاصی هواداران احمد مهران فر - مصاحبه آقایان تنابنده ...

havadaran6.blogfa.com/post-47.aspx
۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تنابنده: همیشه وقت زیادی لازم است که تو بتوانی به چیزی دست پیدا کنی، به‌خصوص در سری یک مجموعه ... او هیکلی نحیف داشت، چهره خوبی هم نداشت. ... از وقتی مهدی فرجی مدیر شبکه یک به آن شبکه آمده همه چیز تغییر کرد. ... درباره ارسطو چیزی که خیلی جلب توجه می‌کرده علاوه بر اینکه یک تیپ است و یک شغل دارد که خود آن شغل ...

فیلم بهترین کاردستی های هندسه جهان - مجله تفریحی فانیون

funion.ir/search/?q=فیلم%20بهترین%20کاردستی%20های%20هندسه%20جهان&page...
در واقع بازی کردن، در زندگی کودک از اهمیت زیادی برخوردار است. ... متأسفانه امروزه، بسیاری از والدین حتی مربیان توجه کافی به امر رهبری بازی ندارند و یا .... گینس,گینس,روزنامه دیلی میل,کوپر,ایلی نوی,هیکل,بکس ایران,سرگرمی,سایت سرگرمی ... احمدرضا عابدزاده در پشت صحنه کنسرت مراسم بزرگداشت استاد حمید جبلی مهدی ماهانی مهدی ...

صحت تزریق خون ایدزی به موز در ایران - مجله خبری فور خبر

4khabar.ir/search/?...صحت%20تزریق%20خون%20ایدزی%20به%20موز%20در%20ایر...
در اینجا هم مهدی ماهانی با زنده رود عکس گرفته. ... برخلاف هیکل تنومند و خوفناکش دلی مهربان و شخصیتی فروتن دارد که این شخصیت را می توان در لابه لای صحبت هایش یافت. ... اما دستیابی به این هدف بستگی زیادی به تلاش سخت و جدیت شما دارد. ... علی نورزاد با بیان اینکه با توجه به رویکرد نوین وزارت راه و شهرسازی در مشارکت با بخش ...

گالری عکس های بازیگران و ستاره های مشهور ایرانی - پارس ناز

www.parsnaz.ir/گالری-عکس-های-بازیگران-ستاره-مشهور.html
عکسی قدیمی و سیاه سفید از سحر قریشی، مربوط به اواسط قرن نوزده و سال هایی ... سعید شهروز، شادمهر عقیلی و بهنام ابطهی که امروز خبر زیادی از سعید نیست و در .... برای بار چندم به اراده ی شهرام قائدی که چنین هیکل ردیفی برای خود ساخته آفرین می‌گوییم. ..... درباره مرگ مغزی در انسان بیشتر بدانیم · بینایی کودکان نیازمند توجه والدین ...

مهدی طارمی ورزش مورد علاقه عیر از غوتبال - کوپه

www.koupeh.com/search/مهدی-طارمی-ورزش-مورد-علاقه-عیر-از-غوتبال
برج حمل (فروردین)قوچ قوی هیکل انرژی زیادی را صرف ورزش می کند. فعالیت های ... آخرین خبر/ مهدی ماهانی این عکس را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.با کانال .... امیدوارم که همه ما به رعایت قانون و مسائل اخلاقی توجه بیشتری داشته باشیم.

عکس های اینستاگرام شخصیت ها | سایت خبری و سرگرمی | ...

redcircle.ir/category/عکس-های-اینستاگرام-شخصیت-ها/page/12/
۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خوب، حدس های زیادی می شود زد، از خلاقیت خودتان استفاده کنید! ... «کیرستن دانست» که به تازگی به اینستاگرام پیوسته است این عکس ..... کرده بود ولی با توجه به سرعت اینترنت همراه در کشور، روز گذشته بارگذاری اش ... انشاالله در شماره بعدی با عکسی از جوشِ سرسیاهی که روی لپِ چپ سحر قریشی ایجاد شده است در ...

یک روز زندگی بادیگاردهای ایرانی چگونه می گذرد ؟ / ما الناز ...

topak.ir/.../یک-روز-زندگی-بادیگاردهای-ایرانی-چگونه-می-گذرد-؟---ما-الناز-شاکردوست...
اما «مهدی صفایی» از سال ۸۵ تصمیم گرفته است به این رویا لباسی از واقعیت بپوشاند و حالا ... نیازی نیست کاری بکنند، همین که قد و هیکل‌شان را نگاه می‌کنی، حساب کار دستت می‌آید. ... تنها چیزی که توجه را جلب می‌کند مردان قد بلند و خوش‌هیکلی هستند که با کت ... حتی از اعضای تیم هم بپرسید ما هزینه سیستمی زیادی از بچه‌ها نمی‌گیریم.

گریم ترسناک و متفاوت بازیگر زن کشورمان! +عکس

atisam.ir/search/?q=گریم+ترسناک+و+متفاوت+بازیگر+زن+کشورمان!...
مردم صدای زنی را میشنوند و هیکل روح مانندی را میبینند و شاهد ظهور نورهای عجیبی ... بازیگری با چشمانی متفاوت بازیگران و هنرمندان زیادی هستند که با زیبای شان چشمان ... اند که به واسطه ای ظاهری کمی عجیب اما زیبا بتوانند تمام توجه ها را به خود جلب کنند. .... مهدی ماهانی او به عنوان دستیار صحنه ، دستیار کارگردان و خیلی از عناوین دیگر در ...

تیر 1392 - Hamed.behdad@blogfa.ir

hamed52.blogfa.com/1392/04
هدیه تهرانی که فیلم «پل چوبی» به کارگردانانی مهدی کرم‌پور را آماده‌ی اکران دارد تا یکی دو ..... و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما .... "سمندریان" چندان سینمایی نبود و حتی تنها فیلمی که ساخت جلی توجه زیادی نکرد. ... هیکل یارو شبیه نیم رخ چنگاله، بعد هر موقع می پرسی کجا بودی میگه باشگاه!

بدن ورزیده کریس رونالدو در تمرین بدنسازی | دانلود سریال 95

downloadclip2016.ir/2016/02/23/بدن-ورزیده-کریس-رونالدو-در-تمرین-بدنسا/
۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - +برای رساندن میزان چربی بدن به سطح مورد نظر سه تا چهار ساعت تمرین را .... داشتن بدن عضلانی و ورزیده در فوتبال تاثیر زیادی در موفقیت دارد. .... عکس های مهدی ماهانی در باشگاه بدنسازی. ... قرار داد، در اکثر آنها اندامی ورزیده با عضلاتی پیچیده جلب توجه می‌کند. ..... parsrooz.in/دختری-روسی-با-بدن-و-هیکل-ورزیده-مردانه/.

اگه نخونی ضرر کردیااااااااااااااا - شما میوه چه درختی هستی؟؟؟

doris76m.blogfa.com/post/59
خواستار توجه از سوی دیگران هستید و به پشتوانه و حمایت احساسی نیاز دارید. (۲۲ آذر تا ۱ دی) درخت راش ( خلاقیت). فردی با سلیقه،کسی که به ظاهر خودش اهمیت زیادی می دهد. یک برنامه ریز خوب ... هیکل و اندامی خارق العاده، پرابهت، حس عدالت خواهی بالا، یک طراح و سیاستمدار است. به راحتی آزرده خاطر .... کلبه هواداران شاهرخ استخری و مهدی ماهانی.

راز چربی‌سوزی جاستین بیبر چیست ؟ | مجله اینترنتی تو ...

tozibae.ir/2015/11/راز-چربی‌سوزی-جاستین-بیبر-چیست-؟/
۱۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حتی اگر جاستین بیبر تمام عمرش را در باشگاه‌های ورزشی صرف کند به آرنولد بدل نمی‌شود. ... کند و مجبور است برای خورد و خوراکش اصول خاص‌تری را مورد توجه قرار دهد. ... تا آنجا که برای یک اکتومورف مقدور است، هیکل سالم و ورزشکاری برای خود بسازد. ... گذشته از این، در این نوشیدنی میزان زیادی کافئین خوب گنجانده شده که ...

کارتون دهکده حیوانات به کارگردانی یوشیمیکی نیتا - رها ماهرو

doorbiin.blogsky.com/1394/09/21/post-440/
میشا به تازگی به همراه پدر و مادرش به دهکدۀ حیوانات نقل مکان کرده‌اند. آنها در این دهکده دوستان زیادی یافته‌اند. .... و ارتباطی که رجبی توانسته با نقشش برقرار کند، بقدری جالب توجه است که نمی توان به راحتی از آن گذشت. .... صابر ابر، حامد بهداد، ترانه علیدوستی، محمدرضا غفاری، مهدی ماهانی، بیتا بیگی، خسرو شهراز، احسان عیوض نژاد، ...

جورواجور - مطالب هفته سوم تیر 1391

erfanpars.mihanblog.com/post/archive/1391/4/3
۲۰ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سرشار از جذابیت، با نشاط و سرزنده است و دوست دارد توجه دیگران را به خود جلب کند. ... هیکل و اندامی خارق العاده، پرابهت، حس عدالت خواهی بالا، یک طراح و سیاستمدار است. به .... فردی با سلیقه،کسی که به ظاهر خودش اهمیت زیادی می دهد. ..... مهدی ماهانی که بیشتر ترجیح می دهد با ظاهری رسمی در محافل عمومی دیده شود، می گوید: »

نظرات درمورد محمد رضوان - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=نظرات+درمورد+محمد+رضوان
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فرهنگسرای رضوان در نزدیکی گلزار شهدا واقع شده، ..... تصویب کرد و به دنبال آن نظرات موافق و مخالف زیادی از سوی جامعه دانشگاهی درمورد ابعاد و ... محمد حسنین هیکل نظرات مثبتی به ایران و انقلاب اسلامی ایران داشت. ... چرخنده، کامران تفتی، علیرام نورایی، مهدی ماهانی، مهدی فقیه، زهره حمیدی، محمدرضا عباس ...

ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید